۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۶۱۷۵۹۷

بنای جدید مسجد جامع ساری افتتاح شد

بنای جدید مسجد جامع ساری افتتاح شد
بنای جدید مسجد جامع ساری پنج شنبه شب با حضور جمعی از علما، روحانیان، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسؤولان استانی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بنای جدید مسجد جامع ساری پنج شنبه شب با حضور علما، روحانیان، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسؤولان افتتاح شد.
 
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در این مراسم وحدت و همدلی را رمز پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: دشمن همواره روی یک نقطه تمرکز می‌کند و آن هم عدم وحدت و یکپارچکی است.
 
وی با بیان این که هر جا ما غافل شدیم ضربه خوردیم، افزود: امروز با تحریم‌ها و تحلیل‌های محفلی و همچنین اطلاعاتی که برخی‌ها در اختیار دشمنان قرار می‌دهند، اما ایران اسلامی از هر مقطعی در تاریخ قدرتمند‌تر است.
 
اسلامی با اشاره به این که هیچ کس تا به حال در مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشته است، گفت: اما امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به شایستگی در برابر آمریکا ایستاده است.
 
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که سفارت آمریکا در هر سایر کشور‌ها به محلی برای جاسوسی و دخالت در امور داخلی کشور‌ها تبدیل شده است، افزود: اما آمریکایی‌ها با سیلی محکم ملت ایران مواجه شدند.
 
وی با اشاره به این که راه برون رفت از مشکلات فعال کردن همه ظرفیت‌های داخلی است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که از رکود پروژه‌های داخلی با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی جلوگیری کنیم.
 
اسلامی با بیان این که در حال حاضر از ظرفیت همه شرکت‌های داخلی در حال استفاده هستیم تا ضمن تقویت تولید داخل بر اقتدار کشور بیافزاییم، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا سستی و رخوت در پیشبرد برنامه‌های ما اتفاق نیافتد تا شمع فروزان خدمت گزاری به مردم را تقویت کنیم.
 
مهدی عبوری، معاون وزارت راه و شهرسازی نیز در این مراسم با اشاره به دغدغه ائمه جماعات مسجد جامع ساری در خصوص بازسازی این بنای تاریخی، گفت: خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته این فضا در مدت نه ماه بازسازی و افتتاح شده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹
مساجد عبادت گاه خداوند یکتا هستند و انسان خدا را داشته باشد همه چیز دارد و انسانی که خدا را دارد همه ی کارهایش صواب و خیر است، چون آینده ی خود و عزیزانش را در گروی وصل الهی می بیند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
خوب بود واقعا سرعت عمل مناسبی داشتند و مردم را خوشحال کردند
1
0
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلَّا اللَّهَ فَعَسَى أُوْلَئِكَ أَنْ يَكُونُوا مِنْ الْمُهْتَدِينَ
0
0