۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۱۷۶۰۱
حجت الاسلام سعادتی:

شهدای مدافع حرم جبهه جنگ را کیلومترها از مرزهای ایران دور کردند

شهدای مدافع حرم جبهه جنگ را کیلومترها از مرزهای ایران دور کردند
امام جماعت مسجد حضرت علی‌اکبر(ع) قم با اشاره به صفای ویژه و نورانیت منحصر به فرد در مراسمات شهدا از برگزاری هفده دوره یادواره شهدا در محله شهرک طالقانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهدای بلوارآیت الله بهاءالدینی به همت بسیج و هیأت امنای مسجد حضرت علی‌اکبر(ع)  قم شامگاه پنجشنبه در بوستان شهدای محلاتی برگزار شد.

حجت الاسلام صادق سعادتی امام جماعت مسجد حضرت علی‌اکبر(ع) در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: امیدواریم همه ما با عمل و کردار و رفتار خود بتوانیم از رهروان واقعی آن حضرات باشیم و از مسیر نورانی اهل بیت(ع) جدا نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری یادواره برای شهدا را امری لازم و موجب صفای جان و روح انسان دانست و افزود: محفل شهدا صفای خاصی دارد و حضور در این مجالس نیز باعث سرافرازی و خوشحالی خود شهدا می‌شود چون شهدا به گردن همه حق دارند.

حجت الاسلام سعادتی تصریح کرد: اگر شهدا چه شهدای دفاع مقدس، چه شهدای ترور و چه شهدای مدافع حرم نبودند و جانفشانی نمی کردند مسلما ما همین الان در کوچه پس کوچه های قم با دشمنان اسلام به ویژه داعش در حال جنگ بودیم بنابراین باید همیشه قدردان شهدا باشیم و تلاش کنیم تا در مسیر آنها گام برداریم.

وی ضمن تجلیل از عملکرد بی نظیر شهدا و مجاهدان دفاع ازحرم مطهر حضرت زینب کبری(س) خاطرنشان کرد: این شهدا بودند که جبهه جنگ را دو سه هزار کیلومتر از ما و از ایران اسلامی دور نگاه داشتند که این حرف شوخی نیست، بنابراین جا دارد همواره با هر بضاعت و توانی که داریم برای شهدا مجلس بگیریم و بر رونق آن بیافزاییم.

امام جماعت مسجد حضرت علی‌اکبر(ع) در ادامه بیان داشت: تا کنون شانزده یادواره برای شهدا این محله برگزار شده و امسال هفدهمین یادواره شهدای بلوار آیت الله بهاءالدینی و شهرک طالقانی است که ما در این ناحیه تقدیم اسلام و انقلاب کرده ایم و امروز در محضر خانواده هایی هستیم که از فرزندان خودشان در راه اسلام و انقلاب گذشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که همه ما در برابر شهید مسؤولیت به گردن داریم، گفت: از خداوند می خواهیم که ما را مدیون خون مطهر شهدا قرار ندهد و آن چه رضایت خودش در آن است ما را به آن رهنمون کند تا در روز قیامت از روی نورانی این عزیزان خجل و سرافکنده نباشیم./1330/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 11
ارسال نظرات