۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۱۷۶۲۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

مبلغان به تحکیم بنیان خانواده بپردازند

مبلغان به تحکیم بنیان خانواده بپردازند
حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: امروز دشمن خانواده را مورد هجوم قرار داده که برای این موضوع ما باید برنامه داشته باشیم و مبلغان به تحکیم بنیان خانواده بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام صاحبقرانی، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در همایش طلایه داران هدایت ویژه محرم 1441 که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب، گفت: حضرت آقا به خودسازی، تمدن سازی و جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم اشاره دارد.

وی استمرار را لازمه جامعه سازی دانست و گفت: برای این که کاری در جامعه سازی مؤثر واقع شود باید در آن کار استمرار داشته باشیم همچنین باید اجزاء جامعه سازی را بشناسیم و رشد دهیم.

حجت الاسلام صاحبقرانی خانواده را از جمله اجزاء جامعه بیان و اظهار کرد: امروز دشمن خانواده را مورد هجوم قرار داده که برای این موضوع باید برنامه داشته باشیم و مبلغان به تحکیم خانواده بپردازند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مقاومتی، گفت: محور دیگری که در مورد جامعه مطرح می شود بحث اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مقاومتی است که باید مورد بررسی و کار قرار گیرد.

وی ایجاد گفتمان واحد تبیلغی را از رویکرد این همایش عنوان و ابراز کرد: ما می خواهیم با ایجاد گفتمان واحد تبلیغی در کشور با این گفتمان واحد حرکت کنیم تا توطئه های دشمن خنثی شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات