۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۱۷۶۴۳
دبیرکل جبهه فرهنگی انقلاب:

فعالان فرهنگی نسبت به اقتصاد مقاومتی و مواجهه با دشمن بی تفاوت نباشند

فعالان فرهنگی نسبت به اقتصاد مقاومتی و مواجهه با دشمن بی تفاوت نباشند
دبیرکل جبهه فرهنگی انقلاب گفت: نباید فعال فرهنگی در عرصه‌های مختلف نسبت به اقتصاد مقاومتی و مواجهه با دشمن بی تفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سید احمد عبودتیان، مدیرعامل بنیاد خاتم الانبیا و دبیرکل جبهه فرهنگی انقلاب عصر امروز در اجتماع اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) و گردهمایی فعالان فرهنگی خراسان جنوبی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب میدان‌داری جوانان را در این انقلاب دیدند لذا مخاطب اصلی ایشان در بیانیه گام دوم جوانان بودند.

وی گفت: امروز خودجوش و آتش به اختیار بودن یک جایگاه اجتماعی شده و بیانیه گام دوم انقلاب در زمانی صادر شده که کمترین توجه و اعتمادی به جوانان می‌شود.

دبیر کل جبهه فرهنگی انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر مخاطبان خود را شناختند و آتش به اختیار جوانان عین حرکت انقلابی است و نیروهای خودجوش و آتش به اختیار می‌خواهند کمی از دردهای رهبری را کم کنند.

عبودتیان با بیان اینکه هنوز در اول راه قرار داریم و به انسجام واقعی نرسیدیم، تصریح کرد: این انقلاب به برکت خون شهیدان به وجود آمده و کسی نباید با خون شهیدان بازی کند.

وی ادامه داد: باید در گام دوم انقلاب به توحید و کامل بودن اسلام باور داشته باشیم و مسؤولان شالوده قرآن و باور به سنت‌های الهی داشته باشد.

دبیرکل جبهه فرهنگی انقلاب خاطرنشان کرد: اما برخی در کشور هنوز الفبای توحید را نمی‌داند و فقط لفظ گفته می‌شود و نباید فعال فرهنگی در عرصه‌های مختلف نسبت به اقتصاد مقاومتی و مواجهه با دشمن بی تفاوت باشد./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات