۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۱۷۷۵۵
برگزاری نشست‌های یادداشت‌خوانی در خبرگزاری رسا؛

چهاردهمین گعده‎ نویسندگان حوزوی میزبان حجت الاسلام عبدالله حسن زاده

چهاردهمین گعده‎ نویسندگان حوزوی میزبان حجت الاسلام عبدالله حسن زاده
گعده‌ یادداشت‎خوانی نویسندگان حوزوی رسا، سه‎شنبه‎ این هفته با میزبانی از استاد حسن زاده و پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان، خوان چهاردهم خود را پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، گعده‌ نویسندگان حوزوی رسا سه‎شنبه‎ این هفته در حالی برگزار خواهد شد که اعضا میزبان استاد حسن زاده؛ پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود تا خوان چهاردهم این گعده‎ هفتگی نیز پشت سر گذاشته شود.

حسن زاده‎ آملی هرچند در داستان‌نویسی، آیین نگارش و ویرایش، ادبیات دراماتیک و نمایشنامه‌نویسی، فعال بوده است اما اصلی‎ترین بخشی که اسمش با آن عجین شده است ادبیات کودک و نوجوان است و از مؤسسان نشریات کودک و نوجوان، همچون نشریه سلام بچه‌ها و پوپک و سنجاقک به شمار می‎رود.

او البته برخلاف چیزی که عموم از فضلای حوزوی تصور دارند در رشته‎های هنری دیگری چون فیلمبرداری، فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی، سینما، نقد و تحلیل فیلم، طراحی، نقاشی، خوشنویسی و عکاسی نیز دستی بر آتش داشته است.

گعده‎ نویسندگان حوزوی رسا در آستانه خان چهاردهم

گعده‎ یادداشت خوانی نویسندگان حوزوی خبرگزاری رسا از ساعت 16 الی 18 سه‎شنبه هر هفته با حضور اساتید صاحب نام عرصه‌ی مطبوعات و رسانه‎ای کشور در محل سالن جلسات این خبرگزاری به نشانی قم، میدان مفید، خیابان بهشت، خبرگزاری رسا برگزار شده و با توجه به آزاد بودن حضور فضلای حوزوی در آن، مسئولین برگزاری، پذیرای طلاب صاحب قلم و علاقه‎مند فعالیت رسانه‎ای می‎باشد./918/پ202/س

خبرنگار: محمد اصغری مرجانلو

ارسال نظرات