۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۶۱۷۷۶۳
رییس مؤسسه روایت سیره شهدا:

همه تلاش دشمن ناامید کردن ملت است + فیلم

همه تلاش دشمن ناامید کردن ملت است + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه اگر امت با امام باشد قدرتشان بی نهایت است، گفت: همه تلاش دشمن این است که ملت ایران را ناامید کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری در سلسله نشست‌های بصیرتی شنبه شب‌ها که در مسجد سلمان فارسی برگزار می‌شود لازمه پیروزی در گام دوم انقلاب را نترسیدن و امیدوار بودن و مجاهدت و مقاومت و استقامت و مراقبت دانست و گفت: خداوند در قرآن وعده داده است هر امتی این ویژگی‌ها را داشته باشد پیروز است.

وی نخستین اصل برای پیروزی در گام دوم انقلاب را نترسیدن دانست و افزود: از بچه‌ها بخواهید از مشکلات نترسند که مشکلات انسان را بزرگ می‌کند و شهید نواب صفوی که او را قبل از پیروزی انقلاب با اعدام به شهادت رسانیدند و هنوز نام او زنده است برای این است که نترسید.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری نترسیدن را پایه و اساس پیروزی ایران در گام دوم انقلاب دانست و گفت: مردم اگر نترسند پیچ تاریخی انقلاب را عبور خواهند کرد و این پیچ نیز طولانی نیست.

وی با اشاره به اینکه بزرگتر‌ها در دادن امید و نا امیدی فرزندان خود نقش اصلی و اساسی را دارند، افزود: مشکلات را به فرزندان خود گوشزد کنید و از آن‌ها بخواهید تلاش کنند تا مشکلات حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بخشی از مشکلات را ناشی از سوء مدیریت برخی مسؤولان دانست و افزود: مسؤولان را ما با رای خود انتخاب می‌کنیم، بنابراین باید مراقب باشیم انتخاب ما درست باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکل از انتخاب ما است، اظهار داشت: مجلسی که لابی بازی می‌کند آن مجلسی نیست که ما انتظارش را داشتیم و اگر دولت خدمتگزار است، اما دولتی که ما انتظارش را داشتیم نیست برای این است که انتخاب خود ما است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری امیدواری را لازمه پیروزی در گام دوم انقلاب دانست و عنوان کرد: امیدواری نقطه مقابل ترسیدن است، اما اگر امت با امام باشد قدرت امت بی نهایت است، بنابراین باید به قدرت امت و نصرت خدا و نابودی دشمن امیدوار بود و همه تلاش دشمن این است که ملت ایران را نا امید کند.

وی مجاهدت، مقاومت و استقامت را لازمه پیروزی در گام دوم انقلاب دانست و افزود: برای پیروزی در گام دوم انقلاب زمان برای زندگی اشرافی و راحت طلبی و عافیت طلبی وجود ندارد چرا که دنیا محل کار و تلاش است.

استاد حوزه علمیه گفت: گام دوم انقلاب مجاهدت می‌خواهد و در کنار مجاهدت مقاومت و استقامت هم می‌خواهد چرا که مجاهدت همراه با مشکلات است و برای رفع مشکلات نیاز به مقاومت و استقامت تا پایان راه است و از همه مهمتر نیاز به مراقبت است تا مرتکب خطا نشویم.

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیرکبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای ششمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش جمعی از افراد ولایتمدار برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 7

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 12
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات