۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۱۷۷۶۶
سردار شاهوارپور:

دستگاه‌های دولتی به زیرساخت‌های منطقه عین دو توجه کنند

دستگاه‌های دولتی به زیرساخت‌های منطقه عین دو توجه کنند
سردار شاهوارپور گفت: دستگاه‌های دولتی، شهرداری و آب و فاضلاب افزون بر ساخت و تعمیر زیرساخت ها، یاریگر دیگر نهاد‌ها در ساخت و بازسازی منازل سیل زدگان باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، شامگاه گذشته در آیین تحویل ۱۱۰ باب منزل تعمیری منطقه سیل زده و محروم عین دوی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌های جهادی پس از سیل اخیر و آسیب‌های وارده به منطقه عین دو با همکاری مردم بومی به بازسازی و ساخت منازل آسیب دیده پرداختند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با تأکید بر ضرورت محرومیت زدایی از منطقه عین دو عنوان داشت: ساخت و تعمیر ۱۱۰ واحد مسکونی را با حضور نماینده ولی فقیه شاهد هستیم با این حال دستگاه‌های دولتی، شهرداری و آب و فاضلاب افزون بر ساخت و تعمیر زیرساخت ها، یاریگر دیگر نهاد‌ها در ساخت و بازسازی منازل سیل زدگان باشند.

سردار شاهوارپور گفت: امیدواریم در ماه‌های پیش رو شاهد اتفاقات بسیار خوبی در منطقه محروم عین دو باشیم و به واقع مردمان خونگرم و ولایتمدار این منطقه مستحق کمک و خدمت هستند.

وی بیان داشت: اهالی منطقه عین دو در روز‌های آینده برای خدمت رسانی به زائران حسینی و اربعین با برپایی مواکب، روضه خوانی‌ها و عزاداری‌ها سنگ تمام می‌گذرانند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) گفت: امید است به کمک جوانان منطقه و گروه‌های جهادی استان و خارج از استان بخشی از مشکلات باقی مانده برطرف شوند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات