۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۱۷۷۶۷
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران خبر داد؛

حضور فعال ائمه جماعات استان تهران در مناطق سیل زده خوزستان

حضور فعال ائمه جماعات استان تهران در مناطق سیل زده خوزستان
حجت الاسلام نوری زاده با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی در مساجد، گفت: هم اکنون حدود صد ائمه جماعات از استان تهران در مناطق سیل زده حاضر هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نوری زاده، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران، شامگاه گذشته در آیین تحویل ۱۱۰ باب منزل تعمیری منطقه سیل زده و محروم عین دوی اهواز، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از مناطق مختلف استان تهران کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری کردیم، از ۴ ناحیه تهران بیش از ۵۰۰ کامیون جنس و بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای مناطق سیل زده جمع آوری و تحویل داده شد.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران: از این ۱۴ میلیارد، ۷ میلیارد تومان برای بازسازی منازل و ۷ میلیارد تومان برای تهیه وسایل خانگی اختصاص داده شد.

حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه روند کمک به سیل زدگان ادامه دارد، افزود: در بازسازی ۱۱۰ منزل منطقه عین دو بسیاری از روحانیان استان تهران که ائمه جماعات هستند به عنوان مدیران جهادی در قرارگاه جهادی حضرت بقیه الله (عج) حضور پیدا کردند و دوشادوش مردم و سایر اقشار به فعالیت‌های جهادی پرداختند.

وی بیان داشت: روحانیان تهرانی حاضر در منطقه عین دو افزون بر جمع آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مدت چندین ماه است که در مناطق سیل زده حاضر هستند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی در مساجد تشکیل دادیم که ائمه جماعات علاقه‌مند به فعالیت در مناطق سیل زده از طریق آن اعزام می‌شوند و در این باره هم اکنون حدود صد ائمه جماعات در مناطق سیل زده حاضر هستند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات