۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۱۷۷۹۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رویکرد جدید دستگاه قضا روزنه امیدی در جامعه ایجاد کرده است

رویکرد جدید دستگاه قضا روزنه امیدی در جامعه ایجاد کرده است
حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی کشور یک روزنه امیدی در جامعه ایجاد کرده که نیازمند تقویت و حمایت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از جامعه کارگری شهرستان قائمشهر با اشاره به این که انقلاب به ذات خود عیب و ایرادی ندارد، گفت: اگر ایرادی در امور دیده می‌شود به دلیل عدم مدیریت، بی تدبیری و بی تعهدی‌ها است.

وی با بیان این که وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) بهترین سند برای شناخت انقلاب و ماهیت آن است، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در صحیفه نور به کار، کارگر و تولید توجه ویژه‌ای داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امروز مقام معظم رهبری نگاه بسیار ویژه‌ای به کار، کارگر و رونق تولید داخل دارند، خاطرنشان کرد: اگر طالب استقلال و عزت هستیم باید همه نیازمندی‌های خود را در داخل تولید کنیم تا نیازی به بیگانه نداشته باشیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وقتی به جایی رسیدیم که دیگر نیازی به بیگانه نداشتیم آن گاه باید سجده شکر به درگاه خداوند متعال به جای آوریم، گفت: استقلال و جدا شدن از وابستگی از جمله مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

وی از اختلاف بسیار زیاد حقوق و دستمرد یک کارگر با مدیران انتقاد کرد و آن را ظلم آشکاری در حق کارگر دانست و ابراز کرد: این ظلم را نه امام راحل و نه مقام معظم رهبری به هیچ عنون قبول نداشته و ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که علیرغم همه این تبعیض‌ها مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب حضوری عزتمندانه دارند، افزود: باید به چنین مردم هوشیار و با بصیرتی که در همه صحنه‌ها حضور گسترده دارند توجه ویژه شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز دستگاه قضایی کشور جان تازه‌ای گرفته که نیازمند حمایت است، گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی کشور یک روزنه امیدی در جامعه ایجاد کرده که نیازمند تقویت و حمایت است.

وی با بیان این که جامعه که طالب مبارزه با فساد بود حال باید فریاد برآورد و همراهی کند تا این مبارزه با فساد و مفسدین با قدرت ادامه پیدا کند، افزود: دشمن می‌خواست فساد مثل یک موریانه این درخت انقلاب را از بین ببرد و امروز که حرکتی برای برخورد با فساد در کشور آغاز شده نیازمند حمایت و تقویت است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات