۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۱۷۸۱۰

دیدار رییس جامعةالمصطفی و تولیت آستان قدس رضوی

دیدار رییس جامعةالمصطفی و تولیت آستان قدس رضوی
رییس جامعة‌المصطفی(ص) با تولیت آستان قدس رضوی(ع)، درباره گسترش همکاری‌ در حوزه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، رییس جامعة‌المصطفی به همراه حجت‌الاسلام صالح، رییس جامعةالمصطفی- واحد مشهد، با حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی(ع)، درباره گسترش همکاری‌ در حوزه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی پس از ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، آموزشی و تربیتی جامعةالمصطفی در ایران و عرصه بین‌الملل، ضمن معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین صالح، رئیس جدید نمایندگی جامعةالمصطفی در مشهد، به بیان ظرفیت‌ها و برنامه‌های این نمایندگی پرداخت.

رییس جامعةالمصطفی درباره تقویت هویت حوزوی المصطفی اظهار داشت: رسمی‌سازی نظام سطوح حوزوی در کنار برنامه‌های جدید متناسب با نیازهای بین‌المللی، از برنامه‌های جامعةالمصطفی بوده است.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های متنوع و گسترده جامعةالمصطفی و آستان قدس، بیان کرد: ماهیت بین‌المللی، جاذبه‌های معنوی و فعالیت‌های علمی، فرهنگی آستان قدس، از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات و ایجاد چارچوب‌های همکاری مشترک در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دو مجموعه باشد.

رییس جامعةالمصطفی، با اشاره به ظرفیت زائران خارجی عنوان کرد: همکاری‌های آموزشی برای بهره‌مندی از ظرفیت زائران خارجی به منظور پیشبرد اهداف مشترک، می‌تواند به عنوان یکی از چارچوب‌ها و زمینه‌های تعامل و همکاری هدفمند دو سازمان مدنظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند جامعةالمصطفی در عرصه‌های بین‌المللی، بر تحکیم و تقویت روابط دوسویه و هم‌افزایی و بهره‌مندی از توانایی‌ها، ظرفیت‌ها، تخصص‌ها و امکانات طرفین تأکید کرد./998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات