۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۶۱۷۸۱۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسؤولان با مردم فاصله دارند + فیلم

مسؤولان با مردم فاصله دارند + فیلم
آیت الله نمازی مردم را ولی نعمت مسؤولان دانست و گفت: مسؤولان از برکت مجاهدت قیام مردم به پست و مقام رسیدند و باید قدردان مردم باشند و به مردم بی اعتنایی نکنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در دیدار فرماندار ویژه و مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان به مناسبت آغاز هفته دولت با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شرایط امروز کشور شرایط حساسی است و مسؤولان باید مراقب باشند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی از مردم به عنوان سرمایه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: مردم ایران، مردم خوبی هستند و هرکجا نیاز به حضور مردم در پشتیبانی از جبهه و حوادث غیر مترقبه سیل و زلزله بوده کم نگذاشته و در صحنه حاضر شده اند و به پای نظام ایستاده اند.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه مسؤولان با مردم فاصله دارند و مردم از مسؤولان خیلی جلوتر هستند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) دردیدار مسؤولان نظام در پاسخ به این سوال که جبهه‌ها خالی شده است خطاب به مسؤولان می‌فرماید، وظایف خود را انجام دهند و نگران مردم نباشند که مردم وظیفه خودشان را می‌دانند و هرکجا احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان مردم را ولی نعمت مسؤولان دانست و افزود: مسؤولان از برکت مجاهدت قیام مردم به پست و مقام و ریاست و نام و شهرت رسیده اند و باید قدردان مردم باشند و به مردم بی اعتنایی نکنند و ادارات نسبت به تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه داشته باشند.

آیت الله نمازی با تأکید بر اینکه ما امروز امانتدار شهدا هستیم اظهار داشت: حکومت اسلامی به برکت مجاهدت انبیاء و علمایی است که در طول تاریخ به دنبال تشکیل حکومت بودند تا اینکه براساس حکمت خداوند در عصر حاضر دولت کریمه اسلامی به ما هدیه شد.

وی افزود: امروز سکان جمهوری اسلامی به دست رهبری فقیه و عادل جامع الشرایطی است که در حوادث اخیر و حضور ناو‌های بیگانه در خلیج فارس و تهدید‌های نظامی دشمن با اقتدار در برابر دشمن ایستاد و همه را خلع سلاح کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رزمندگان سپاه اسلام پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی را که از ناو آمریکا پرواز کرده بود بدون هیچگونه ترس و وحشتی سرنگون و منهدم کردند و سبب بهت و حیرت دنیا شدند که چگونه یک کشور جهان سومی به لحاظ جغرافیایی در برابر یک ابرقدرت دنیا ایستاده است.

آیت الله نمازی با تأکید بر اینکه پایه و اساس حکومت اسلامی ایران بر پایه عزت و اقتدار است، اظهار داشت: خداوند قادر است و حاکم روی زمین نیز نماینده خدا است و نماینده خدا هم باید اقتدار داشته باشد چرا که با ضعف نمی‌توان جامعه را اداره کرد.

به گفته وی نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان یک امانت در اختیار ما است و هرکس درهر پست و مقام و منصبی قرار دارد باید با تمام وجود برای شرح وظایفی که برعهده دارد تلاش کند.

آیت الله نمازی گفت: از اینکه امروز در نظام توحیدی زندگی می‌کنیم باید شکرگزار باشیم چرا که رهبری آن برعهده فقیه عادل جامع الشرایطی است که نمونه آن در طول تاریخ وجود نداشته است و فقهای برجسته و تمام عیار زیادی آمدند و رفتند، اما خداوند امام را تربیت کرد تا در برهه‌ای از زمان که خلاء رهبری در شیعه بروز و ظهور دارد به میدان آمده و حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون و حکومت الاسلامی را تأسیس کند./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات