۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۱۷۸۳۳
فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد؛

اولویت ساخت و بازسازی منازل با خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد

اولویت ساخت و بازسازی منازل با خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد
سردار کشکولی با بیان اینکه ساخت منازل خانواده های تحت پوشش اولویت سپاه در مناطق سیل زده است، گفت: آمادگی ساخت منازل خانواده شهدا را نیز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به نقش سپاه در تعمیر و احداث واحدهای مسکونی در شهرستان سیل زده پلدختر اشاره کرد و گفت: قرار بوده که دو هزار و 100 واحد از طرف بنیاد مسکن به سپاه استان واگذار شود و از این تعداد 700 واحد کمتر تحویل داده شده است.

وی با ابراز خرسندی از روند بازسازی، تعمیر و ساخت و ساز منازل مسکونی در مناطق سیل زده پلدختر افزود: قرارگاه سازندگی سپاه لرستان در مناطق سیل زده با همکاری و کمک سپاه استان‌های سمنان، تهران، قزوین، اردبیل  و قم به عنوان معین در لرستان و 12ناحیه سپاه استان در حال ساخت و تعمیر منازل سیل زده هستند.

کشکولی عنوان کرد: در ساخت و ساز و تعمیر واحدهای مسکونی سیل زدگان از سوی سپاه لرستان اولویت با بامددجویان بهزیستی و کمیته امداد است.

وی در ادامه به کیفیت در ساخت و سازها اشاره کرد و افزود: سپاه با عشق برای مددجویان و محرومین کار می‌کند و واحدهای ساخته شده صدر صد با کیفیت هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(‌ع) لرستان اظهار داشت: اعلام می کنیم که سپاه لرستان ظرفیت لازم را برای ساخت واحدهایی مربوط به خانواده شهدا یا مردمی که تحت سازمان های حمایتی نیستند، دارد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات