۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۱۷۸۳۸
حجت الاسلام سلیمی:

رییس جمهور از مشکلات مردم بی خبر است

رییس جمهور از مشکلات مردم بی خبر است
عضو فراکسیون روحانیت معنقد است که رییس‌جمهور از نظر مردم در خصوص وضعیت گرانی و مشکلات بی خبر است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه سوم شهریورماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در تذکری شفاهی گفت: شهرداری‌ها نه تنها در راستای همسان‌سازی حقوق‌ها قدم بر نمی‌دارند، بلکه برخی از نیرو‌های قراردادی را نیز اخراج می‌کنند. این اقدامات زمانی صورت می‌‎گیرد که مردم زیر فشار تورم هستند.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور از پشت شیشه ماشین خود مردم را می‌بیند. به نظر می‌رسد وی از مشکلات مردم و نظر آن‌ها در خصوص گرانی، تورم، تعطیلی کارخانه‌ها و اشتغال بی خبر است. در همین شرایط نیز شاهد هستیم با گران شدن قیمت گوشت، با اعصاب مردم بازی می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توزیع قیر در کشور، بیان داشت: متأسفانه در حوزه توزیع قیر در کشور، یک نوع مافیا به وجود آمده و معلوم نیست چرا به جای سپردن این توزیع به یک شرکت خاص، آن را به صورت مستقیم توزیع نمی‌کنند.

حجت الاسلام سلیمی با انتقاد از وضعیت عدم رسیدگی به شرکت‌های حوزه انتخابیه خود، بیان داشت: بسیاری از واحد‌های تولیدی در محلات رو به تعطیلی است.

نماینده مردم محلات در پایان و پس از انتقاد در خصوص جابجایی صورت گرفته در سازمان بازنشستگی کشور، بیان داشت: اردوگاه شهید باهنر تخلف داشته است و ۵ هزار میلیارد تومان اختلاف قیمت اعلام شده، از رییس جمهور می‌خواهیم این موضوع را به صورت ویژه رسیدگی کند. /۸۵۶/پ203/ق
ارسال نظرات