۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۱۷۸۶۵
یادداشتک؛

صحت سیاست سید انقلاب

صحت سیاست سید انقلاب
ایمان به خدا وقتی در کنار تخصص و تعهد و نیروی جوان قرار می­‎گیرد، غیر ممکن‌­ها را ممکن می‌­کند، باورنکردنی­‌ها را باورپذیر و دست نیافتنی را دست یافتنی!

باشگاه نویسندگان حوزوی خبرگزاری رسا، علی بهاری 

اخیرا از سامانه تمام ایرانی باور 372 رونمایی شد. و چه باوری! رئیس جمهور با عزت و افتخار کنارش ایستاد و آن را از اس 300 بالاتر و به اس 400 تمام روسی نزدیک دانست. سامانه‎­ای که پاتریوت آمریکا را بی‎­آبرو کرد و پوچی خیال خام نیروی هوایی اسرائیل یا عربستان سعودی را بار دیگر عینیت بخشید.

بخواهیم یا نخواهیم، سامانه‎­ی باور ثمره‎­ی صحت سیاست سید انقلاب است. رهبر انقلاب اسلامی شخصیتی است که مخالفانش با بی‌­انصافی تمام، چشم به همه نقاط قوتش بسته‌­اند. بی‌­تردید اگر نبود تدبیر داهیانه‎­ی ایشان و نکته­ سنجی مدبرانه­‌ی و تیزبینی ژرف­ اندیشانه­‌شان، امروز آسمان ایران به این امنی نبود.

در دولت نهم، وقتی روس‌­ها کارشکنی در تحویل اس 300 سفارشی را به اوج رساندند، سید آینده­‌بین انقلاب به مسئولان وقت وزارت دفاع دستور داد لَنگ روس­ها نمانید و چشم امید بهشان نداشته باشید که اگر بدعهدی کنند دست­مان در پوست گردو خواهد ماند. آسمان کشور، محتاج پدافند است. خودتان بسازید. و ساختند آن هم چه ساختنی!

آری این گونه است. ایمان به خدا وقتی در کنار تخصص و تعهد و نیروی جوان قرار می­‎گیرد، غیر ممکن‌­ها را ممکن می‌­کند و باورنکردنی­‌ها را باورپذیر و دست نیافتنی را دست یافتنی!

اگر در اداره­‎ی اقتصاد مملکت نیز به جای چشم دوختن به وعده­‎ی نسیه­‌ی چشم آبی­‌ها، به عمل نقد جوانان دل می‌­بستیم و آنان را بر صدر امور می­‌نشاندیم کارستان می­‎کردند و چنان، بینیِ اقتصاد لیبرال امریکا و رئیس جمهور سرمایه‌­پرستش را به خاک می­‌مالیدند که دیگر هیچ رئیس جمهوری چه از نوع اوبامای باظاهر مودب و باهوش و چه از سنخ ترامپِ لات و عربده‌­کِش جرأت نکند کشور توانایمان را تهدید به تحریم کند. در این مساله هم امام انقلاب راه را به درستی نشان داد و متاسفانه مدیرانمان راه دیگر رفتند. امید که در مدت باقیمانده، به داخل تکیه کنند و اندیشه­‌ی بُرنایان را بر صدر نشانند؛ چه آن که در اندیشه­‎ی جوانان طراوتی است که در سیاست‌زدگی تدبیر نیست./918/ی704/س

علی بهاری

ارسال نظرات