۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۶۱۷۸۷۳
حجت الاسلام نبوی:

پشتیبانی تفکرات دینی برعهده حوزه علمیه است

پشتیبانی تفکرات دینی برعهده حوزه علمیه است
حجت الاسلام نبوی گفت: اعتقادات بعد اصلی بسیج است و تامین و پشتیبانی تفکرات دینی بر عهده حوزه علمیه و در مرکز آن برعهده اساتید حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نبوی، رییس بسیج اساتید حوزه علمیه قم امروز در همایش بسیج اساتید در مجتمع امامت با بیان این که پشتیبانی تفکرات دینی برعهده حوزه علمیه است، گفت: اساتید بسیجی باید مرکزیتی برای پمپاژ فکر دینی به بدنه بسیج تلقی شوند.

حجت الاسلام نبوی به فعالیت بسیج با توجه به مقتضیات زمان و شرایط روز اشاره و بیان داشت: بسیج دارای مختصاتی از جمله لشکر، رزمنده، بی توقع و مخلص بوده که در هر زمان متناسب با شرایط ورود پیدا می کند.

رییس بسیج اساتید حوزه علمیه قم افزود: اعتقادات بعد اصلی بسیج است و تامین و پشتیبانی بر عهده حوزه و اساتید در مرکز قرار دارد، اساتید در فضای فرهنگی حوزه و جامعه تکالیفی را مشاهده و براساس آن اقدام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اساتید در حوزه های علمیه در چند بعد تفکرات و اعتقادات مورد نیاز جامعه را پشتیبانی کنندو همچنین طلبه ای را پرورش دهند تا بتواند بسیجی تربیت کند و تفکر بسیجی داشته باشد.

حجت الاسلام نبوی ابراز کرد: اگر در حوزه علمیه در هر فعالیتی تفکر بسیجی انگیزه اولیه آن باشد در این صورت است که آن حوزه انقلابی است.

رییس بسیج اساتید حوزه علمیه قم با بیان این که بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب همه تفکرات و‌ معادلات سیاسی دشمن را برهم ریخت، گفت: این بیانیه ترسیم گام اول انقلاب و نقشه راه گام‌ دوم است و مردی حکیم، فردی باهوش و توانمند، درگیر جریانات سیاسی دنیا این بیانیه را نوشته است و موجب شد تا همه معادلات دشمن برهم بریزد.

وی ادامه داد: زمانی که بحث فروپاشی بود اما اینک حتی در محافل معاند نیز همین بحث است که چگونه با ایران باید کنار آمد و  این تحولی بزرگ است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات