۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۱۷۹۲۳
با سخنرانی دبیرکل بنیاد هابیلیان؛

ویژه برنامه «ایران بزرگترین قربانی تروریسم» در شهرکرد برگزار می‌شود

ویژه برنامه «ایران بزرگترین قربانی تروریسم» در شهرکرد برگزار می‌شود
گرجی گفت: ویژه برنامه «ایران بزرگترین قربانی تروریسم» با هدف بزرگداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر با سخنرانی دبیرکل بنیاد هابیلیان، ۷ شهریورماه در شهرکرد برگزار می‌شود.
علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک هفته دولت به تشریح ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در استان پرداخت و گفت: این ویژه برنامه‌ها به منظور معرفی و تبیین سیره شهیدان رجایی و باهنر و با محوریت مساجد در ۳۱ نقطه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه محوری‌ترین ویژه برنامه در مراکز شهرستان‌ها با عنوان «ایران بزرگترین قربانی تروریسم» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه در روز پنج شنبه ۷ شهریورماه به صورت همزمان از ساعت ۱۰ صبح در مراکز شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

گرجی با بیان اینکه ویژه برنامه شهرکرد، مرکز استان نیز ۷ شهریورماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با حضور عموم مردم، مسؤولان و کارکنان دولت برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این همایش دکتر سیدمحمدجواد هاشمی نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) سخنرانی خواهد کرد.

وی تبیین چهره منافقان و گروهک‌های وابسته به استکبار جهانی را از اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در این استان بیان کرد و افزود: به یقین بازشناسی اندیشه شهیدان رجایی و باهنر و تبیین علل و انگیزه وقوع حادثه ۸ شهریور نقش بسزایی در روشنگری جامعه خصوصا نسل جوان خواهد داشت.

گرجی حرکت در مسیر سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر را مهمترین نیاز امروز کشور در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی دانست و اظهار کرد: باید همه کارکنان، مدیران و مسؤولان اجرایی و در یک کلام دولتمردان این دو شهید والا مقام را در همه عرصه‌ها الگوی خود قرار دهند و این از ضرورت‌ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهمترین شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: دفاع بی منت از محرومین، ساده زیستی، دقت در نحوه استفاده از بیت المال، مردم داری و مهرورزی، مقابله با فساد، تبعیض و بی عدالتی از مهمترین ویژگی‌های این دو شهید والامقام بود که باید سرلوحه کار عموم قرار گیرد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات