۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۱۷۹۲۵
مسؤول دفتر ویژه روحانیت در سپاه:

مبلغان از تحریف راه امام و انقلاب جلوگیری کنند + فیلم

مبلغان از تحریف راه امام و انقلاب جلوگیری کنند + فیلم
حجت الاسلام احمدی یکی از وظایف مبلغان را جلوگیری از تحریف امام و مسیر ایشان دانست و تأکید کرد که ما در هر شرایطی موظفیم از انقلاب و دستاورهای آن دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش مبلغان اعزامی به رده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه محرم پیش از ظهر امروز در سالن همایش های تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) برگزار شد.  

حجت الاسلام احمدی مسؤول دفتر ویژه روحانیت در سپاه در این همایش با بیان این که 1380 سال از همایش بزرگ حسینی می‌ گذرد و همچنان نام امام حسین(ع) گرما بخش مجالس و محافل است، گفت: کار ما و شما که تبلیغ رسالت های الهی را برعهده داریم این است که پیام کتاب خدا و پیامبر و ائمه اطهار(ع) به بندگان خدا برسانیم.

وی تبلیغ دین را بسیار ارزشمند برشمرد و یادآور شد: وظیفه ما این است که کلام خدا و کلمات اهل بیت(ع) را انتقال بدهیم یعنی کاری که انبیاء و اولیاء انجام می‌ دادند بنابراین چنین امری با هیچ مسأله مادی قابل مقایسه نیست.

مسؤول دفتر ویژه روحانیت در سپاه در ادامه بیان داشت: ما الان با یک سری تهدیداتی مواجه هستیم که باید در برابر آنها بایستیم تا بتوانیم دشمنان را زمین گیر کنیم، از جمله این که دشمن تلاش دارد تا مقاومت ملت ما و مقاومت سپاهیان و ارتشیان را تضعیف کند بنابراین ما باید مقاومت را که اوج آن در روز عاشورا پدید آمد را ترویج کنیم.

وی با بیان این که دشمن در سالیان اخیر تلاش زیادی در جهت شکستن مقاومت ما کرده و پول زیادی در این راه خرج کرده است، عنوان کرد: شما باید روح شجاعت و شهامت را در بین پاسداران تقویت کنید یعنی همان روحیه ای که باعث شد همین بچه های سپاهی ما توانستند سامانه باور 373 را تولید کند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: شما دیدید نیروهای سپاه پاسداران بعد از حرکت شیطانی انگلیس چطور ناوهای دشمن پیر را تحت تسلط خود گرفتند و به آنها هشدار دادند تا دیگر این حرکات خود را تکرار نکنند.

وی جلوگیری از تحریف امام راحل و راه ایشان را یکی دیگر از رسالت های روحانیان و مبلغان عنوان و تصریح کرد: این مسأله ای است که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کرده اند، یکی از برنامه هایی که باید در این ماه محرم پیگیری کنید همین مسأله است تا از صحیفه امام راه ایشان را تبیین کنیم.

مسؤول دفتر ویژه روحانیت در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که علاوه بر پاسداران، غالب سربازان نیز تحصیل کرده هستند، خاطرنشان کرد: تلاش کنید از بیان مطالب بی پایه و سست بپرهیزید تا موجب ایجاد تنش و اختلاف یا ایجاد شبهه در اذهان نشوید.

وی در ادامه تصریح کرد: ما موظفیم تحت هر شرایطی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کنیم، در این محیط دشمن هم تمام تلاش خود را به کار می‌ گیرد تا با ایجاد عملیات روانی جلوی این مسیر را بگیرد/1330/ج

تعداد بازدید : 2

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات