۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۱۷۹۵۹
آیت الله مظاهری در دیدار وزیر ارشاد مطرح کرد؛

ضرورت اهتمام مسؤولان نسبت به ارتقای سلامت فکری مردم

ضرورت اهتمام مسؤولان نسبت به ارتقای سلامت فکری مردم
حضرت آیت الله مظاهری در دیدار وزیر ارشاد گفت: متصدیان حوزه فرهنگ باید با اهتمام و جدیت هرچه بیشتر در کاهش تنش‌ها و اختلافات و نیز ارتقای آرامش فکری مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله حسین مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان، دکتر سید عباس صالحی وزیر ارشاد با آیت الله مظاهری دیدار و گفت وگو کرد.

حضرت آیت‌الله مظاهری در این دیدار با اشاره به اهمیّت و گستردگی رسالت و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: در شرایط خطیر کنونی همۀ مسئولان خصوصاً متصدّیان حوزۀ فرهنگ باید با اهتمام و جدیّت هرچه بیشتر در تحکیم مودّت و همبستگی‌های اجتماعی و کاهش تنش‌ها و اختلافات و نیز ارتقاء آرامش فکری مردم تلاش کنند.

رییس حوزه علمیه اصفهان شناخت وظیفه و عمل به وظیفه را دو مسئولیّت مهم کارگزاران و متصدّیان امور دانسته و با اشاره به تأکید امام راحل عظیم‌الشّأن«قدّس‌سرّه» بر توجه و التزام مسئولان کشور به این دو مسئولیت مهم، خاطرنشان کرد: اگر همۀ متصدیان امور به این دو مسئولیت اساسی، همواره عمل نمایند، بدون تردید، هم کمک‌های الهی شامل حال آنان خوهد شد و هم در نزد مردم که ولی نعمت همۀ ما هستند، سرافراز خواهند بود.

حضرت آیت‌الله مظاهری با تکریم از شخصیّت علمی و فرهنگی آقای دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وی را وزیری عالم، متّقی و شایسته دانسته و اظهار امیدواری کرد که با تدبیر و برنامه‌ریزی و همّت و تلاش وی و همۀ مسئولان فرهنگی کشور، شرایط و تراز فرهنگ در بخش‌های مختلف کشور ارتقاء و رشد پیدا کند.

در این دیدار که تنی چند از معاونان، مشاوران و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند، آقای دکتر صالحی با ابراز تشکّر صمیمانه از حمایت و خیرخواهی همیشگی آیت‌الله العظمی مظاهری گزارشی از جهت‌گیری‌ها و فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خصوصاً در حوزه‌های کتاب، وقف، حج و زیارت و کانون‌های مساجد ارائه کرد./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات