۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۶۱۸۰۰۱
ظریف منش:

روز مباهله ایام الله است

روز مباهله ایام الله است
ظریف منش با بیان اینکه مباهله ایام الله است، گفت: روز مباهله روزی است که نشان می دهد اگر همه دنیا در برابر اسلام بایستند ما در برابر آنان خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر، امروز در همایش تبیینی مباهله که به همت بنیاد بین المللی غدیر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: امسال حماسه ای بزرگ در دهه امامت و ولایت رقم خورد و جوانان و مردم ولایتمدار و با بصیرت کشورمان جشن های دهه ولایت و امامت را بسیار باشکوه تر از سال گذشته به صورت خودجوش برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه دهه ولایت ارزشمندترین ایام است، ادامه داد: امروز ما جشن های مباهله را در استان ها و شهرستاهای کشور همزمان برگزار می کنیم؛ روز مباهله سند حقانیت شیعه و ییام آن رویداد الهی است که با عنوان سرمایه بزرگ اسلام شناخته می شود.

ظریف منش با اشاره به اینکه این همایش چهارمین سال خود را سپری می کند، ابراز کرد: هدف از این همایش توجه به اهمیت این روز بزرگ و آگاهی بخشیدن به موضوع مهم مباهله است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه مباهله از ایام الله است، اظهار داشت: روز مباهله بیانگر یک حرکت بزرگ به سوی سعادت و تعالی است؛ پیام ها، درس ها و حقایقی که در روز مباهله وحود دارد می تواند زندگی انسان ها را متحول و بنیان های معنوی و اعتقادی جامعه را مستحکم کند.

وی با اشاره به اینکه همه جهان اسلام به جریان مباهله اعتقاد دارند، عنوان کرد: مباهله روز تجلی قدرت بلا مانع قدرت نرم اسلام در برابر جهان کفر است و روز حقانیت اهل بیت(ع) و اسلام به شمار می رود.

ظریف منش با استناد به کلام رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت روز مباهله فرمودند: بیان جریان مباهله نیاز امروز است؛  و امام راخل فرمودند: روز مباهله روزی است که نشان می دهد اگر همه دنیا در برابر اسلام بایستند ما در برابر آنان خواهیم ایستاد؛ روز مباهله، روز برتری اهل بیت(ع) است و امام علی(ع) به عنوان اسوه و الگوی حسنه برای بشریت معرفی می شود./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات