۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۶۱۸۰۰۹
حجت الاسلام ارزانی:

از ظرفیت اعتاب مقدسه در عرصه های تبلیغی داخلی و بین المللی استفاده شود

از ظرفیت اعتاب مقدسه در عرصه های تبلیغی داخلی و بین المللی استفاده شود
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تأکید کرد که از ظرفیت عظیم اعتاب مقدسه در عرصه های تبلیغی داخلی و بین المللی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حبیب الله ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مراسم اختتامیه سومین جشنواره مردمی کرامت که عصر امروز در تالار شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد با حرم مطهر حضرت معصومه(س) در زمینه سومین جشنواره مردمی کرامت گفت: امسال با هم افزایی میان این دو نهاد توانستیم اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: هنگامی که پرچم های اعتاب مقدسه در میان مردم قرار می گیرد، نوعی دلبستگی و ارادت خاصی را در رفتار افراد مشاهده می کنیم؛ امروز با توجه به اینکه برخی افراد امکان زیارت رفتن ندارند، مسأله پرچم گردانی می تواند بسیار اثرگذار باشد.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به ظرفیت اعتاب مقدسه در زمینه نشر معارف اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: همه افراد با هر نوع سلیقه و رفتاری در عتبه های مقدسه حضور می یابند و ما می توانیم با استفاده از این ظرفیت آنها را با معارف اهل بیت(ع) بیشتر آشنا کنیم.

مشاور وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه امروز باید از ظرفیت عظیم اعتاب مقدسه در عرصه های تبلیغی داخلی و بین المللی استفاده شود، تأکید کرد: باید دانست که این ظرفیت محدود به داخل کشور نمی شود، بلکه با استفاده از آن می توان در سطوح بین المللی نیز به نشر معارف اهل بیت(ع) پرداخت و افراد را به دین اسلام جذب کرد.

وی افزود: امروز خدمت به اهل بیت(ع) بزرگترین توفیقی است که نصیب سفیران کریمه شده و باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشند./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات