۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۱۸۰۳۲
امام جمعه موقت ساری:

مسؤولان به دور از شعار زدگی در جهت رفع دغدغه‌های رهبری گام بردارند

مسؤولان به دور از شعار زدگی در جهت رفع دغدغه‌های رهبری گام بردارند
امام جمعه موقت ساری به دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر هیأت دولت اشاره کرد و گفت: مسؤولان به دور از شعار زدگی در جهت رفع دغدغه‌های رهبری گام بردارند.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر هیأت دولت اشاره کرد و گفت: مسؤولان به دور از شعار زدگی در جهت رفع دغدغه‌های رهبری گام بردارند.
 
وی با بیان این که رفع مشکلات و معضلات فرهنگی جامعه نیازمند عزم جدی همه مسؤولان است، افزود: باید به دور از شعار زدگی و مسائل سیاسی در جهت رفع مشکلات فرهنگی جامعه گام برداشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که در حال حاضر نیازمند یک انسجام و وحدت در عرصه برنامه‌های فرهنگی کشور هستیم، خاطرنشان کرد: جزیره‌ای عمل کردن نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در برخی مواضع نتیجه عکس در جامعه خواهد داشت.
 
وی با بیان این که امروز آسیب‌های بسیاری جامعه اسلامی را تهدید می‌کند که باید برای جلوگیری از گسترش آن تدبیر شود، تصریح کرد: نباید بگذاریم فرهنگ منحط غربی همچون قارچ در جامعه اسلامی گسترش پیدا کند.
 
حجت الاسلام یوسف پور از فرهنگ به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور یاد کرد و افزود: با توجه به اقدامات سازمان یافته دشمن علیه ارزش‌های دینی و انقلابی، ضرورت دارد با عزم بیشتری در جهت مقابله با این هجمه‌ها گام برداشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن با نفوذ در برخی تولیدات فرهنگی کشورمان به دنبال نفوذ است که باید هوشیار باشیم و این توطئه دشمن را خنثی کنیم.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که برخی‌ها به دنبال گسترش ولنگاری فرهنگی در جامعه اسلامی هستند، گفت: باید با قدرت در برابر هنجارشکنان فرهنگی جامعه ایستاد و از این اقدامات آن‌ها جلوگیری کرد.
 
حجت الاسلام یوسف پور، وضعیت فرهنگی امروز کشور را نگران کننده توصیف کرد و خواستار تلاش بیشتر مسؤولان در جهت تقویت فرهنگ دینی و انقلابی در سطوح مختلف جامعه شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات