۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۱۸۰۷۱
حجت الاسلام پژمانفر:

دولت به جای رسیدگی به وضعیت معیشتی ملت، دم از مذاکره مجدد می‌زند

دولت به جای رسیدگی به وضعیت معیشتی ملت، دم از مذاکره مجدد می‌زند
نماینده مردم مشهد در مجلس با انتقاد از رویه فعلی دولت گفت: ملت با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و دولت به جای رسیدگی به وضعیت معیشت ملت، دم از مذاکره مجدد می‌زند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه پنجم شهریورماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان گفت: مشخص نیست که دولت به چه دلیل موضوع مذاکره مجدد با آمریکا را مطرح می‌کند.

وی تاکید کرد: روحانی تصمیم گرفته با ترسیم خطوط قرمز غیرواقعی اینطور القا کند که برخی نگذاشتند وی کار کند و یا از طریق مذاکره مشکلات را حل کند.

سخنگوی فراکسیون روحانیت پارلمان خطاب به رییس‌جمهور گفت: آقای روحانی شما نه ملت ایران را شناخته‌اید و نه آن آمریکای بدبخت را، باید رییس دولت بداند که مردم اجازه مذاکره با آمریکا را به آن‌ها نمی‌دهد.

نماینده مردم مشهد در پارلمان با انتقاد از ظریف، اظهار داشت: ظریف به پشت در مذاکرات جی ۷ رفته است. این عمل وزیر امور خارجه حقارتی برای ملت انقلابی ما بود و مردم از این موضوع ناراضی هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلسبیان داشت: امروز ملت با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و دولت به جای رسیدگی به وضعیت معیشتی ملت، دم از مذاکره مجدد می‌زند.

حجت الاسلام پژمانفر با یادآوری بدعهدی اروپایی‌ها، گفت: اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکرده اند و نباید تعهدات جدیدی را برای ایران ایجاد کنند. /۸۵۶/پ202/ق

ارسال نظرات