۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۱۸۰۸۰
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تبلیغی ویژه مبلغان محرم

برگزاری کارگاه آموزشی تبلیغی ویژه مبلغان محرم
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به پیش رو بودن ماه محرم و فرصت های تبلیغی، گفت: کارگاه های آموزشی تبلیغی ویزه مبلغان اعزامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ایام محرم را فرصتی مناسب برای تبلیغ و تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی خواند.

وی با اشاره به اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی با محوریت انجام فعالیت تبلیغی در ماه محرم افزود: مبلغان باید بایسته های تبلیغی را در عرصه تبلیغ به کار بگیرند و به نیازهای جامعه و مخاطب توجه داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به آغاز کارگاه آموزشی ویژه مبلغان محرم از چهارم شهریور یادآور شد: این دوره به مدت سه روز برگزار می شود و این کارگاه با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر و تبیین بنیان خانواده برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: از دیگر محورهای برگزاری این دوره آموزشی تبلیغی توجه مبلغ به نیاز مخاطب و جامعه و پرداختن به مسائل روز برای روشنگری بین مردم است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه بیش از 540 نفر در این کارگاه سه روزه شرکت دارند، خاطرنشان کرد:  روحانیان مستقر، ائمه جمعه و جماعات، سرپرستان هیأت مذهبی، کانون‌های مداحان، موکب‌ داران و اساتید گفتمان‌های دینی در این کارگاه با عنوان کارگاه آموزشی تبلیغی 1441 شرکت دارند.

وی به نقش مبلغان در بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه اشاره و عنوان کرد: حضور و فعالیت تبلیغی به موقع و مؤثر مبلغان خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در ایام محرم حضور مبلغ برای پاسخگویی به شبهات و جلوگیری از رواج خرافات امری ضروری است و مبلغان باید در جمع عزاداران حسینی و هیأت های مذهبی حضوری فعال داشته باشند و با برگزاری گفتمان ها جلوی رواج خرافات را بگیرند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات