۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۱۸۰۹۱
سرپرست حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی مدرسه علمیه بروجرد

برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی مدرسه علمیه بروجرد
سرپرست حوزه علمیه لرستان از برگزاری اجلاسیه مدیران حوزه خبر داد و گفت: در این نشست تلاش می شود در سایه همدلی و همفکری گام های استواری برای رفع مشکلات حوزه برداشته شود.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد خبر داد و بیان داشت: در این اجلاسیه مسائل مربوط به نظام آموزشی جدید تبیین و تشریح می شود.

وی بررسی و پرداختن به تقویم تحصیلی مدارس علمیه و بررسی مسائل مربوط به طلاب جدیدالورود را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که در اجلاسیه مدیران حوزه به آن پرداخته می شود.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه مدیران فرصتی را فراهم می آورد که با همفکری و هم اندیشی تصمیم های مهم برای ارتقای سطح علمی و فعالیت حوزه برداشته شود.

سرپرست حوزه علمیه لرستان اذعان داشت: با همفکری مدیران مدارس علمیه تلاش می شود همواره برنامه هایی برای تقویت نقاط قوت و برطرف سازی نقاط ضعف ارائه و عملی شود.

وی در ادامه به اهمیت پیشبرد برنامه های حوزه در زمینه علمی و تبلیغی اشاره و عنوان کرد: در این نشست موانع رشد علمی در حوزه بررسی و مورد تبادل نظر قرار می گیرد.

سرپرست حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در سایه همدلی و همفکری برطرف می شود و با همفکری می توان موانع رشد و ترقی را برداشت تا در راستای پیشرفت و ترقی حوزه گام های استواری برداشته شود.

وی با اشاره به پیش رو بودن فصل آغاز سال تحصیلی در مدارس علمیه عنوان داشت: امید است در سایه همدلی و همفکری مشکلات حوزه برطرف و زمینه تحصیل موفق طلاب فراهم شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات