۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۱۸۱۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

۷۶۸ مبلغ بیانیه گام دوم انقلاب را در مجالس محرم تبیین می‌کنند

۷۶۸ مبلغ بیانیه گام دوم انقلاب را در مجالس محرم تبیین می‌کنند
حجت‌الاسلام سروستانی در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان از تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط ۷۶۸ مبلغ در مجالس محرم استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان با اشاره به لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای تمام اقشار جامعه اظهار داشت: در ماه محرم و صفر امسال 768 مبلغ و مبلغه به تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در مجالس و محافل عزاداری حضرت امام حسین (ع) در سطح استان بوشهر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه 148 مبلغ از قم به استان بوشهر اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: در اجرای تبیین گام دوم انقلاب در ماه محرم 620 روحانی استان بوشهر شامل 400 مبلغ و 220 مبلغه و 148 مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی قم به استان بوشهر اعزام می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب از معارف عاشورا برگرفته شده است خاطر نشان کرد: در آستانه ماه محرم امسال با برگزاری نشست‌های توجیهی و آموزشی با جامعه هدف و اقشار تاثیرگذار تلاش می‌کنیم بیانیه گام دوم انقلاب در بین اقشار مختلف جامعه و به ویژه در مراکز علمی و آموزشی به نحو شایسته‌ ای تبیین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مؤثر هیئات مذهبی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی در تقویت روحیه مذهبی و ترویج سیره پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و همچنین تقویت روحیه جهادی و انقلابی در سطح جامعه اشاره کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که هیئت‌های مذهبی پیشگامان اجرای برنامه‌های معرفتی زیادی در راستای تبیین جایگاه رفیع ولایت هستند، تصریح کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های کیفی و ارزشمندی در ایام دهه ولایت توسط هیئات مذهبی انجام می‌شود و فضای مجازی ظرفیت‌ مناسبی برای انعکاس این فعالیت‌ها فراهم کرده است که باید از آن نهایت بهره‌برداری انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی فرصت مناسبی است تا با مطالعه بیانیه گام دوم وظیفه خود را به عنوان کسانی که عشق به ولایت داریم نقش خود را ایفا کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات