۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۱۸۱۱۷
در واکنش به حواشی همایش دستاورد‌های دولت؛

مرکز رسیدگی به امور مساجد بیانیه‌ای اعتراضی صادر کرد

مرکز رسیدگی به امور مساجد بیانیه‌ای اعتراضی صادر کرد
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در اعتراض به حواشی به وجود آمده پیرامون "همایش دستاورد‌های دولت"بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در اعتراض به حواشی به وجود آمده پیرامون "همایش دستاورد‌های دولت"بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرد:
 
بسم الله الرّحمن الّرحیم
وَ ذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرى تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ

در راستای وجوب حفظ دستاورد‌های نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران که امام عظیم الشأنمان فرمودند: "حفظ نظام از اوجب واجبات است! " و همچنین عمل به فرامین و منویّات امامین انقلاب اسلامی بر خود لازم دیدیم به دولت منتخب، تذکّراتی از باب خیرخواهی دهیم و، چون ریاست محترم دولت بار‌ها اعلام نموده اند از نقد دولت استقبال می‌کنند، عالمانه و منصفانه نسبت به برخی عملکرد‌ها و دستاورد‌های دولت انتقادات خود را ابراز نماییم.

۱- امروز عمل به منویّات مقام معظّم رهبری مدّظلّه العالی بر همگان امری ضروری و لازم است و تاریخ معاصر نشان داده است در هر موضوعی که به سفارشات امام و شهدا (اعلی الله مقامهم) و به منویات راه گشا و حکیمانه‌ی رهبر معظّم انقلاب (مدظله العالی) توسّط مسئولان عمل شده، دستاورد‌های ارزشمندی برای انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی کسب شده است و بالعکس هر کجا از دیدگاه ایشان فاصله‌ای گرفته شده، نه تنها دستاوردی حاصل نشده بلکه خسارات غیر قابل جبرانی به بار آمده است که نمونه‌ی عینی اخیر این ادّعا، برجام بی فرجام بلکه بدفرجام می‌باشد.

۲- مطابق تأکیدات مستمرّ امام خامنه‌ای عزیز (مدّظلّه العالی)، مقاومت تنها راه دستیابی به پیروزی است و طرح نمودن موضوعاتی، چون مقاومت دارای منفعت و مطالب بی پایه و اساسی از این دست، در اراده‌ی ملّت رشید و انقلابی ایران اسلامی، تزلزلی ایجاد نخواهد کرد و این ملّت شریف در تمامی دوران‌های سخت انقلاب ثابت نموده اند پشت سر ولیّ امر خود تمام قد و مقتدر ایستاده اند و هیچگاه از آرمان‌های بلند امام راحل (قدُس الله نفسه الزّکیه) عدول نخواهند کرد.

۳- همانگونه که رهبری حکیم و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی فرمودند مذاکره با شیطان بزرگ هرگز اتّفاق نخواهد افتاد، طرح موضوعاتی از قبیل "دریغ نکردن دولت از هر مذاکره‌ای که منافع مان را تأمین کند! " مغالطه‌ای است که حاکی از مشاوره‌های نادرست به بیان کننده‌ی این مطالب است. ملّت فهیم ایران اسلامی در سال‌های اخیر راز ممانعت امامین انقلاب اسلامی نسبت به عدم اعتماد به شیطان بزرگ و همدستان خبیثش را فهمیده اند و اجازه نخواهند داد مسئولان اجرایی دوباره تجربه‌ی تلخ و نافرجام را تکرار نمایند.

۴- حجاب اسلامی از ضروریات دین مبین اسلام و اسلام ناب محمّدی صلّی الله علیه و آله و سلّم می‌باشد و نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر وجوب شرعی، الزام قانونی هم دارد؛ از این رو بحث‌های انحرافی با طرح موضوعاتی از قبیل حجاب اجباری محکوم به شکست و فنا بوده و ملّت غیور و متعهّدمان همواره از این ارزش بی بدیل دفاع نموده و تا پای جان همچون برادران و خواهران شهید مسجد گوهرشاد، دفاع خواهند نمود.

مرکز رسیدگی به امور مساجد با اظهار تأسّف از حواشی بوجود آمده در همایش "دستاورد‌های دولت" که با طرح موضوعاتی از قبیل مذاکره‌ی دارای منفعت و مقاومت منفعت دار توسّط ریاست جمهوری و همچنین هنجارشکنی حضور تعدادی از بانوان بدون رعایت پوشش شرعی در این مراسم، اعتراض خود را اعلام نموده و بعنوان نماینده‌ی ائمّه‌ی محترم جماعات و نمازگزاران انقلابی مساجد از دولت محترم می‌خواهیم از طرح چنین موضوعاتی خودداری نموده و نسبت به حرمت شکنی بوجود آمده موضع خود را به صراحت اعلام نماید و تمام همّ و تلاش خود را در دو سال باقیمانده صرف خدمت صادقانه و متواضعانه به این ملّت عزیز نموده، با جهاد شبانه روزی مشکلات معیشتی مردم صبورمان را مرتفع نماید و با پیروی از منویّات حکیمانه‌ی زعیم ذوفنون انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت همه جانبه‌ی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی گام بردارد.

والسّلام علینا و علی عبادالله الصّالحین
پنجم شهریورماه ۱۳۹۸ هجری شمسی
مرکز رسیدگی به امور مساجد
 
101/969/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات