۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۱۸۱۳۰
آیت الله جنتی:

به کوری چشم دشمنان "فعالیت موشکی و دفاعی" را با سرعت بیشتر ادامه خواهیم داد

به کوری چشم دشمنان
دبیر شورای نگهبان با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران گفت: به کوری چشم دشمنان، فعالیت موشکی و دفاعی خود را با سرعت بیشتر ادامه خواهیم داد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان امروز در حاشیه بازدید از سامانه موشکی باور ۳۷۳ و نمایشگاه دستاورد‌های وزارت دفاع، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به این بازدید، گفت: همانطور که خداوند متعال در قرآن مجید نیز فرموده، مومنان دارای بنیان مرصوص هستند و من در بازدید امروز متخصصان و جوانان زیادی را از نزدیک دیدم که همگی دارای این ویژگی بودند.

وی افزود: امروز در نمایشگاه دستاورد‌های وزارت دفاع، تجهیزات و سامانه‌هایی را از نزدیک دیدم که در گذشته، هیچ کس حتی در خواب هم نمی‌دید که جوانان و متخصصان کشورمان بتوانند چنین سامانه‌ها و تجهیزاتی را طراحی و تولید کنند، اما این جوانان اراده کردند و توانستند این سامانه‌ها را بسازند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: امروز بسیار خوشحال شدم از اینکه متخصصان وزارت دفاع، جهان اسلام و مردم مسلمان منطقه و ایران را با طراحی سامانه‌های بومی و مدرن، آبرومند کرده اند و این مایه افتخار کشورمان است.

آیت الله جنتی ادامه داد: ما باید در مقابل ظلم و ظالم بایستیم و برای این ایستادگی، نیاز به تجهیزات و ادوات پیشرفته نظامی داریم که به لطف الهی، متخصصان صنعت دفاعی این تجهیزات را طراحی و تولید کرده اند و از نظر من، این عزیزان همگی از سربازان امام عصر (عج) هستند.

وی با بیان اینکه من هر چه بگویم، عظمت کار‌ها و اقدامات بسیاری خوبی که عزیزان در وزارت دفاع انجام داده اند را نمی‌توان منتقل کنم، تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان ما لحظه‌ای دست از تولید تجهیزات و ادوات مورد نیازمان برنمی داریم.

دبیر شورای نگهبان همچنین اظهار داشت: این روز‌ها دشمنان سخن از ممنوعیت فعالیت موشکی جمهوری اسلامی به زبان آورده و می‌گویند که ایران نباید موشک بالستیک داشته باشد؛ به کوری چشم دشمنان، ما فعالیت موشکی و دفاعی خود را با سرعت بیشتر ادامه خواهیم داد.

آیت الله جنتی در پایان از زحمات امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، سردار تقی زاده جانشین وزیر و مسئولان و متخصصان وزارت دفاع قدردانی کرد.
محمد قمین
ارسال نظرات