۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۶۱۸۱۳۵
کدخدایی:

اراده کنیم می توانیم به تکنولوژی های دنیا برسیم

اراده کنیم می توانیم به تکنولوژی های دنیا برسیم
سخنگوی شورای نگهبان گفت: دستاورد‌های وزارت دفاع ازجمله سامانه موشکی باور ۳۷۳ نشان داد که اگر اراده و انگیزه لازم وجود داشته باشد، ما می‌توانیم به مرز تکنولوژی دنیا برسیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان امروز در حاشیه بازدید از سامانه موشکی باور ۳۷۳ و نمایشگاه دستاورد‌های وزارت دفاع، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق نصیب ما شد که برای بازدید از دستاورد‌های وزارت دفاع از جمله سامانه موشکی باور ۳۷۳ به وزارت دفاع بیاییم و بازدید مفصلی از این دستاورد‌ها داشته باشیم.

وی افزود: وزارت دفاع موفق شده که با اتکا به توان داخلی، ذهن و تخصص جوانان همین مرز و بوم به فناوری‌های مهمی دست یابد و این نشان می‌دهد که اعتماد و اتکاء به جوانان که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، می‌تواند راهگشای بسیاری از امور باشد.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: حقیقتا دستاورد‌هایی که امروز در وزارت دفاع مشاهده کردیم، تجلی همان فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر "ما می‌توانیم" و راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفاده از جوانان بود؛ مهمترین نکته هم درباره دستاورد‌های وزارت دفاع این است که این دستاورد‌ها در زمان و دوره‌ای به دست آمده اند که کشور ما از سوی غرب مورد تحریم قرار گرفته و اگر نبود، تدبیر و مدیریت رهبر معظم انقلاب، به این دستاورد‌ها نمی‌رسیدیم.

کدخدایی با تقدیر و تشکر از وزیر دفاع، مدیران و متخصصان وزارت دفاع، تاکید کرد: دستاورد‌هایی که وزارت دفاع ازجمله سامانه موشکی باور ۳۷۳ نشان داد که اگر اراده و انگیزه لازم وجود داشته باشد، ما می‌توانیم به مرز تکنولوژی دنیا برسیم.

محمد قمین
ارسال نظرات