۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۱۸۱۳۹
حجت الاسلام تکیه ای:

درصدد ایجاد شبکه ارتباطی میان طلاب و فضلای قم هستیم

درصدد ایجاد شبکه ارتباطی میان طلاب و فضلای قم هستیم
عضو مجمع نمایندگان با بیان اینکه درصدد ایجاد شبکه ارتباطی میان طلاب و فضلای قم هستیم، از سیاه نمایی و نشر اخبار کذب توسط برخی مزدوران برای تخریب چهره قم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای نماینده طلاب و فضلای قم در مجمع نمایندگان عصر امروز در گردهمایی طلاب و فضلای قمی که با حضور آیت الله مصباح یزدی در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد، گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با الگو گرفتن از منشور روحانیت شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان حلقه وصل میان صف و ستاد هستند، اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه دستورات و سیاست های بالادستی را به طلاب ابلاغ می کند و مطالبات بدنه حوزه را به رده های بالا می رساند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گام دوم انقلاب، بار دیگر دشمن را به عقب رانده است، عنوان کرد: برنامه های انقلاب اسلامی دراز مدت بوده و نیازمند فکر و اندیشه است، بنابراین ما باید از ظرفیت علمای بزرگواری همچون علامه مصباح یزدی استفاده کرده و با اهداف انقلاب بیش از پیش آشنا شویم.

حجت الاسلام تکیه ای با اشاره به اینکه مواردی همچون خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در بیانیه گام دوم مورد تأکید بسیاری قرار گرفته است، افزود: با توجه به اینکه سرفصل «معنویت و اخلاق» در بیانیه گام دوم به صورت ویژه مورد بحث قرار گرفته، قم به عنوان آشیانه اهل بیت(ع) باید در خط مقدم آن باشد.

وی با بیان اینکه تاروپود قم مقدسه با مذهب، معنویت و اخلاق عجین شده و در این موضوع در طول تاریخ بسیار خوش درخشیده است، گفت: متأسفانه امروز برخی مزدوران برای تخریب جایگاه قم در خیابان ها مانور می دهند و سعی می کنند همواره نسبت به این شهر مقدس سیاه نمایی کنند و در این راستا آمار کاذبی از بزهکاری در قم ارائه می دهند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم شریف قم در 19 دی سال گذشته فرمودند «مطلعم از کسانی که برای قم برنامه دارند» و تأکید کردند که قم باید الگوی سایر شهرها باشند، بنابراین ما باید به مطالبات ایشان لبیک بگوییم و به قم جلوه ای دیگر ببخشیم.

وی در پایان با بیان اینکه درصدد ایجاد شبکه ارتباطی میان طلاب و فضلای قم هستیم، یادآور شد: طلاب قمی اطلاعات خود را برای ما مرقوم کنند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های آنها شبکه عظیمی را تشکیل داده و در برابر توطئه دشمن ایستادگی کنیم./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 9
حسین ثالث موید
ارسال نظرات