۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۱۸۱۵۲
امام جمعه موقت ساری:

طرح مذاکره با آمریکا، فریبکاری مقامات اروپایی است

طرح مذاکره با آمریکا، فریبکاری مقامات اروپایی است
حجت الاسلام قاسمی، طرح مذاکره با جمهوری اسلامی ایران از سوی دولتمردان آمریکایی و مقامات اروپایی را فریبکاری دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری سه شنبه شب در جلسه جامعه روحانیت ساری، دفاع عالمانه از انقلاب و دستاورد‌های آن را یکی از وظایف مهم روحانیت دانست و گفت: روحانیت در هر شرایطی مدافع حقیقی انقلاب و آرمان‌های نظام بوده است.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر همواره با توطئه‌ها و دشمنی‌های بسیاری مواجه بوده است، افزود:، اما همه این فتنه‌ها با ایستادگی و مقاومت ملت ایران و در سایه رهنمود‌ها و هدایت‌های رهبری نظام خنثی شده است.
 
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که روحانیت همواره نقش هدایت گری را در جامعه اسلامی عهده دار بوده است، خاطرنشان کرد: نفوذ کلام روحانیت در جامعه موجب رشد و تعالی نظام و خنثی شدن توطئه دشمنان شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی برای رسیدن به چنین جایگاهی که در آن قرار دارد مشکلات و بحران‌های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است، بیان داشت: اگر هوشیاری و بصیرت روحانیت و همراهی مردم نبود امروز شرایط کشور این گونه نبود.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار داخلی و خارجی قرار دارد، خاطرنشان کرد: نظام سلطه علیرغم همه تلاش‌های خود امروز در برابر ملت ایران در موضع ضعف قرار دارد.
 
حجت الاسلام قاسمی، طرح مذاکره با جمهوری اسلامی ایران از سوی دولتمردان آمریکایی و مقامات اروپایی را فریبکاری دانست و بیان داشت: مسؤولان کشورمان باید هوشیار باشند تا در دام اروپایی‌ها گرفتار نشوند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مذاکره با دولت فعلی آمریکا سم مضاعف است، خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها اهل مذاکره بودند به همان متن معاهده برجام که محصول سال‌ها مذاکره فشرده و کارشناسی پایبند بودند.
 
حجت الاسلام قاسمی با تأکید براین که اروپا و آمریکا به دنبال محدود کردن اقتدار منطقه‌ای و جهانی ایران اسلامی هستند، بیان داشت: متأسفانه برخی‌ها علیرغم بدعهدی‌های مکرر آمریکا و اروپا، بر طبل مذاکره می‌کوبند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات