۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۱۸۱۸۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دولت در گام دوم انقلاب برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد تلاش کند

دولت در گام دوم انقلاب برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد تلاش کند
نماینده ولی فقیه در لرستان به بیان نقش دولت در گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: دولت و دولتمردان در گام دوم باید در زمینه اجرای عدالت و مبارزه با فساد نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار کارکنان دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر سنگر علم، جهاد و خدمت بودند.

وی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگو در خدمتگزاری صادق و ساده زیستی یاد کرد و افزود: آن شهیدان بزرگوار التزام عملی به اسلام و ولایت داشتند و امروز الگوی مسؤولان و دولتمردان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش دولت در این زمینه اشاره و عنوان کرد: باید به این مهم توجه شود که دولت در گام دوم انقلاب اسلامی چه باید بکند؟ دولتمردان چه مسؤولیتی دارند؟

وی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب امروز به دنبال پیشرفت با تکیه بر ظرفیت های داخلی هستیم و دولت و دولتمردان باید به این اصل توجه داشته و در دستور کار خویش قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب باید عدالت خواهی و مبارزه با فساد دنبال و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به بحث سیل فروردین ماه اشاره کرد و یادآور شد: ۲۳ استان درکشور درگیر سیل بودند و در سه استان سیل شدید بود، ویرانی سیل در لرستان خیلی زیاد بود.

وی با یادآوری به تلاش دولت برای رسیدگی به سیل زدگان اذعان داشت: شاهد یک مدیریت انقلابی در ماجرای سیل بودیم، این یک نقطه قوت و دستاورد بزرگ است.

دولت اسلامی دولت مردمی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر مردمی بودن مسؤولان عنوان کرد: دولت اسلامی دولت مردمی است و هرچه می توانیم باید ارتباط با مردم بیشتر شود، حصارها برداشته شود، مردم باید حرفشان را بزنند، خود برتر بینی ها کنار برود و نوکری باید جای آن را بگیرد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0