۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۱۸۱۹۵
از سوی قرارگاه منطقه‌ای کربلا؛

۵۶ جهیزیه میان محرومان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان توزیع می‌شود

۵۶ جهیزیه میان محرومان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان توزیع می‌شود
سرهنگ عدالت پور گفت: امروز مراسم اهدای ۵۶ جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با حضور فرمانده سپاه استان و مسؤولان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ رحمان عدالت پور، مسؤول محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه محرومیت زدایی از جمله وظایف قرارگاه بوده و آن را رسالت می‌دانیم، اظهار داشت: قرارگاه از محرومان تحت  پوشش کمیته امداد و بهزیستی، حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد در زمینه تسهیلات کشاورزی نیز اقدام به لایروبی نهر‌ها و تسطیح اراضی وارد شده است.

مسؤول محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا لوله کشی آب شرب برای سه روستای شهرستان شادگان و یک روستا در خرمشهر را دیگر اقدام محرومیت زدایی قرارگاه برشمرد و گفت: به زودی حدود هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی در میان محرومان آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع می‌شود ضمن اینکه ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان دیگر پروژه در درست اقدام است.

سرهنگ عدالت پور با بیان اینکه امروز مراسم اهدای ۵۶ جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با حضور فرمانده سپاه استان و مسؤولان برگزار می‌شود، افزود: جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، سرویس‌های چینی، آبمیوه گیری، جاروبرقی، پتو و سرویس قابلمه به معادل ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ جهیزیه میان محرومان تحت پوشش کمیته شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و اروندکنار توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: کل جهیزیه‌های تهیه شده از سوی قرارگاه ۱۵۲ مورد است که ۹۶ مورد بین محرومان کمیته‌های شهرستان‌های شادگان، شوش، اندیشمک توزیع خواهد شد./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات