۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۱۸۱۹۷
ابدالی پور خبر داد؛

فعالیت ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد لرستان

فعالیت ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد لرستان
مدیرستاد هماهنگی کانون مساجد لرستان از فعالیت ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری در استان خبر داد و گفت: کشف و شکوفایی استعداد جوانان از مهم‌ترین اهداف کانون‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون فرهنگی هنری شهید ملکی در خرم آباد، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت گفت: 400 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان فعالیت دارد.

وی هدف از راه اندازی کانون مساجد را جذب جوانان عنوان کرد و افزود: کشف و شکوفایی استعداد جوانان از مهم ترین اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

ابدالی پور در ادامه عنوان داشت: در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود با بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل جوان آنان در برابر توطئه های دشمن مصون شوند.

وی استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه تقویت فرهنگ عمومی و ارتقای هنر متعالی را از دیگر رویکردهای کانون مساجد عنوان کرد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بر ضرورت احیای کارکردهای سیاسی، عبادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در مسجد تأکید کرد و این مهم را لازمه افزایش تراز اسلامی در مساجد دانست.

ابدالی پور به مشارکتی و مردمی بودن فعالیت در کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: این مهم در ارتقای فعالیت ها و اثرگذاری آن نتیجه مطلوب دارد.

گفتنی است، امروز، ششم شهریور ماه و در هفته دولت، دو کانون فرهنگی هنری در لرستان افتتاح شد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات