۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۱۸۲۰۵
حجت الاسلام موسوی:

طلاب مطالبات رهبری را از بیانیه گام دوم استخراج کنند

طلاب مطالبات رهبری را از بیانیه گام دوم استخراج کنند
مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز گفت: طلاب و روحانیان با استخراج اصل مطالبات رهبر انقلاب از آن در مسیر خواسته شده گام بردارند.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حوزه علمیه مادر انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حوزه همانطوری که در ابتدا حرکت انقلاب اسلامی را آغاز کرد در استمرار و به نتیجه رساندن آن تلاش مضاعفی از خود نشان دهد و در بیانیه گام دوم همه اقشار از جمله روحانیت و حوزه‌های علمیه مخاطب قرار گرفتند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با بیان اینکه طلاب و روحانیت با کار‌های مختلف اثرگذار باید نظام و انقلاب اسلامی را از تنگنا‌ها و راه باریکه‌ها رهایی بدهند، افزود: طلاب و روحانیان در ابتدا به مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بپردازند و با استخراج اصل مطالبات رهبری از آن، در مسیر خواسته شده گام بردارند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: توجیه و راهنمایی مردم نسبت به وظایف شان و تبیین گام دوم برای مردم و مسؤولان از وظایف طلاب جوان و روحانی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی پیرامون علل و چرایی‌های صدور بیانیه خاطرنشان کرد: با گذر ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، باید آسیب شناسی شده و نقاط قوت و ضعفش شناسایی تا نقاط قوت، تقویت و نقاط ضعف، برطرف شود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز بیان داشت: انقلاب اسلامی نیازمند بازبینی است که رهبر انقلاب با تیزبینی و فراست شان به موقع انجام داد./۹۴۵۶/ت310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
حاتم شرفی
ارسال نظرات