۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۱۸۲۳۷
آیت‌الله ناصری یزدی:

مسیر اصیل و درست‌ پیرغلامان‌ نباید با تحریف روبه‌رو شود‌

مسیر اصیل و درست‌ پیرغلامان‌ نباید با تحریف روبه‌رو شود‌
نماینده ولی فقیه در استان یزد از پیرغلامان حسینی خواست که تجربیاتشان را به نسل جوان منتقل کنند و گفت: مسیر اصیل و درست‌ پیرغلامان‌ نباید با تحریف روبه‌رو شود‌.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در آیین افتتاحیه هفدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی یزد که در شهرستان میبد در حال برگزاری است با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ قیام امام حسین(ع) در روز عاشوراست اظهار داشت: نسل جوان امروز احتیاج به تربیت‌های پیرغلامان و هیئت‌های مذهبی نیاز دارد.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال تجربیات پیرغلامان به نسل جوان تصریح کرد: باید این روحیه انقلابی که در بین پیرغلامان وجود دارد را به نسل جوان هم به درستی منتقل کنیم تا هیچ زمانی در برابر دشمنان دست از ایستادگی برندارند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: استکبار تمام توان خود را به کار بسته که ارزش انقلابی بودن را از جوانان ایران بگیرد و در این زمان است که ما وظیفه بسیار بیشتر و سنگین‌تری بر عهده داریم.

آیت‌الله ناصری‌یزدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته با روحیه انقلابی به پیش رفته و در هر عرصه‌ای که به موفقیت رسیده‌ایم، روحیه انقلابی به صورت بسیار زیاد به چشم می‌خورد.

امام جمعه یزد افزود: مسیر اصیل و درستی که پیرغلامان در پیش گرفته‌اند نباید با تحریف روبه‌رو شود و روحیه انقلابی که در اشعار و رفتار مداحان و پیرغلامان وجود دارد کنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه در مسیر حرکت دینی پول و مادیات هیچ ارزشی ندارد گفت: ترویج دین و ارزشها در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: امام خمینی(ره) از زمان شروع مبارزات تا پیروزی انقلاب و هنگام رحلتشان این روحیه را حفظ و تقویت کردند و پس از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری هم این مسیر را تقویت کرده است، ما هم باید ادامه دهنده مسیر امام و رهبری باشیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات