۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۱۸۲۴۴
استاد حوزه علمیه:

پیشرفت های چشم گیر ایران بعد از انقلاب اسلامی قابل انکار نیست

پیشرفت های چشم گیر ایران بعد از انقلاب اسلامی قابل انکار نیست
حجت الاسلام راجی گفت: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، هسته‌ای، اقتصادی و نانو پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته که غیرقابل‌ انکار است.

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش راویان مکتب حسینی با حضور سردار مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمع کثیری از طلاب مبلغ در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این همایش، نقشه‌های عملیاتی تروریستی سال ۲۰۱۷ را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: اکثر قریب به‌اتفاق عملیات تروریستی در مرز ایران اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام راجی جدا شدن بخش عظیمی از ایران در دوره‌های مختلف تاریخی را مورداشاره قرار داد و گفت: در ۴۰ سال انقلاب اسلامی حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشده است.

وی موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، هسته‌ای، اقتصادی و نانو پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته که غیرقابل‌انکار است.

حجت‌الاسلام راجی تأکید کرد: آموزش محوری، پژوهش محوری، کیفیت محوری و فن‌آور محوری ۴ مرحله‌ای بوده که دنیا در عرصه علمی طی کرده است، ما سال ۱۳۱۳ اولین دانشگاه جدید را در ایران تأسیس کرده‌ایم و تا سال ۲۰۰۰ آموزش محور بوده‌ایم، از این سال به بعد به سمت پژوهش محوری رفته‌ایم که تا سال ۲۰۱۰ ادامه داشت، از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ کیفیت محور هستیم و از این سال به بعد به سمت فن‌آور محوری رفته‌ایم.

وی به اوج رساندن مشارکت مردمی را سومین عنوان بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: مقابله با فتنه‌های داخلی، حضور در صحنه‌های ملی و استکبارستیزی، مسابقه خدمات‌رسانی، فعالیت‌های نیکوکاری و میزان مشارکت در انتخابات ۵ مؤلفه‌ای هستند که در جمهوری اسلامی ایران متفاوت از کشورهای دیگر است.

حجت‌الاسلام راجی با بیان اینکه کشور آمریکا بیشترین فرار مالیاتی و پول‌شویی را از طریق فعالیت‌های نیکوکاری دارد، افزود: مهم‌ترین حامیان جمهوری اسلامی ایران، شیعیان کشورهای مختلف من‌جمله آمریکا و اروپا از طریق فعالیت‌های نیکوکاری هستند.

استاد حوزه و دانشگاه چهارمین دستاوردی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرده‌اند  را مقابله شگفت‌انگیز با جهل عنوان و اضافه کرد: سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور پنجمین مؤلفه است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید قرار داده‌اند.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات