۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۶۱۸۲۴۹

سازمان های حقوق بشر بحرین خواستار نجات فوری زندانیان اندیشه شدند

سازمان های حقوق بشر بحرین خواستار نجات فوری زندانیان اندیشه شدند
شش سازمان حقوق بشر بحرین خواستار نجات فوری بازداشت شدگان اندیشه در این کشور شدند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شش سازمان حقوق بشر بحرین خواستار اقدام فوری برای نجات بازداشت شدگان اندیشه شدند که در زندان های آل خلیفه به سر می برند.

به نوشته وبسایت خبری العهد، این سازمان ها با امضای توماری نجات زندانیان اندیشه شدند که بواسطه اعتصاب غذا و برخوردهای وحشیانه در خطر مرگ قرار گرفته اند.

بنا بر این گزارش، مسؤولان زندان علاوه بر بی توجهی به خواسته های زندانیان، آنها را تحت فشار بیشتر قرار می دهند و تهدید می کنند رفتار بدتری با آنها صورت خواهد گرفت.

در این میان نیز سازمان عفو بین الملل نیز با اعلام همبستگی با زندانیان اعتصاب کننده در زندان های بحرین، از مقامات منامه خواست به درخواست های زندانیان رسیدگی و به بدرفتاری با آنها پایان دهند.

پویشی نیز طی هفته گذشته با هشتگ «اعتصاب زندانیان بحرین» در توییتر راه افتاده که با استقبال فعالان شبکه های اجتماعی مواجه شده است./983/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
لطفا خبر درگذشت ناگهانی مستبصر مشهور فرانسوی را پوشش بدهید یحیی بونو از شخصیت های صاحب نظر در رشته های علوم قرآنی، فلسفه و عرفان و یک مترجم و نویسنده گرانسنگ شیعی بود که مجاهدِ مدافع حریم اسلام، ولایت و انقلاب اسلامی ایران به شمار می رفت .
0
0