۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۱۸۲۷۲

کسب رتبه نخست وزارت دفاع در حوزه "اقدام برجسته" جشنواره ملی شهید رجایی‌

کسب رتبه نخست وزارت دفاع در حوزه
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ۱۲ شاخص ابلاغی رییس جمهور در جشنواره شهید رجایی، در حوزه "اقدام برجسته " در بین تمام دستگاه‌های ملی کشور حائز رتبه نخست شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، پانزدهمین جشنواره شهید رجایی ‌به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با حضور اعضای دولت، استانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار شد‌.

بر این اساس، دستگاه‌های برتر در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی بر اساس نتایج ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد سال ۹۷ دستگاه‌های اجرایی کشور و در مجموع محورهای شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌های وابسته به رییس جمهور، شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و تابعه دستگاه‌های اجرایی، بر‌اساس دوازده شاخص ابلاغی رییس جمهور، شاخص اقدام برجسته و بر اساس میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه در استان‌های کشور انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

‌وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این جشنواره در 12 شاخص ابلاغی رییس جمهور ‌در حوزه اقدام برجسته حائز رتبه نخست شد‌ و رییس جمهور با ا‌هدای لوح تقدیر ‌از امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی ‌نیروهای مسلح تقدیر کرد.

‌در این مراسم همچنین از وزارتخانه‌های نفت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات‌، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان حفاظت محیط زیست، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، استانداری‌های قزوین، سمنان و خراسان جنوبی، سازمان ثبت احوال کشور، شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(مادر تخصصی توانیر)‌ مورد تقدیر قرار گرفتند.

محمد قمین
ارسال نظرات