۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۱۸۲۹۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

فعالیت‌های مهدوی در خراسان شمالی باید منسجم شود

فعالیت‌های مهدوی در خراسان شمالی باید منسجم شود
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید کارهای مربوط به مهدویت در این استان همه زیر یک چتر انسجام یافته و از پراکنده‌کاری نجات یابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسؤولان بنیاد مهدویت استان، اظهار کرد: باید کارهای مربوط به مهدویت در خراسان شمالی انسجام یافته و از پراکنده‌کاری نجات یابیم.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم کارهای ما برکت پیدا کند باید جمعی کار کنیم، افزود: رسول گرامی اسلام می‌فرماید هر جا جمع باشد رحمت و برکت در آنجا است هر جا تفرقه باشد گرفتاری است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خطاب به مسؤولان فرهنگی استان گفت: اگر کاری برای دین و اهل بیت انجام می‌دهیم باید جمعی بیندیشیم، جمعی تصمیم بگیریم و جمعی اجرا کنیم؛ زیرا کارهای جمعی پخته‌تر بوده و جواب آن سنجیده می‌شود و خروجی‌های مناسبت‌تری دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به مسؤولان بنیاد مهدویت، افزود: یکی از کارهای شما این باشد که پراکنده‌کاری‌ها درزمینهٔ مهدویت را زیر یک چتر بیاورید.

وی با تأکید بر اینکه باید از پراکنده‌کاری پرهیز شده و در این راستا از وجود نیروهای مختلف هم استفاده شود، ادامه داد: باید بکوشیم کارها و فعالیت‌ها تکراری نباشد تا انرژی‌ها و هزینه‌ها هدر نرفته و بودجه‌ها و افکار برکات خوبی داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید راهکارهای گسترش فرهنگ مهدویت را جستجو کرده و در زمینه‌هایی ازجمله نقش مهدویت در تربیت، نقش مهدویت در اقتصاد و اصلاح جامعه و ... به کاوش بپردازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید در قالب برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف نگاه مهدویت را منتشر کرده و حکومت ایده آل اسلام را با حاکمیت مهدویت نشان دهیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر لازم است وقف مهدویت گسترش یابد تا فعالیت‌های مرتبط با فرهنگ مهدویت پشتوانه مالی و اقتصادی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در این زمینه باید وقف مهدویت یکی از دستورات کار بنیاد مهدویت باشد؛ زیرا اگر برنامه‌های ما پشتوانه مادی داشته باشد می‌توان کارهای بیشتری انجام داد./9314/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
هادی رحیمی
ارسال نظرات