۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۱۸۲۹۸
حجت الاسلام فردآقایی خبر داد؛

اعزام بیش از هزار مبلغ بومی در دهه اول محرم

اعزام بیش از هزار مبلغ بومی در دهه اول محرم
حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به در پیش بودن دهه اول محرم، گفت: پیش بینی ما بر اعزام هزار و صد مبلغ و ۷۵۰ مبلغه به ۲۷ شهرستان در دهه اول محرم است.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با  اشاره به در پیش بودن ماه محرم و فعالیت اصلی طلاب در دهه اول آن عنوان داشت: اعزام مبلغ به ۲۵ شهرستان که اعم از مناطق روستایی، عشایری و شهری است ضمن اینکه امسال شهرستان‌های آغاجاری و حمیدیه در دهه اول محرم امسال تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: پیش بینی ما بر اعزام هزارو صد مبلغ و ۷۵۰ مبلغه به اماکن فرهنگی، مساجد، حسینیه ها، هیأت ها، تکایا و نمازخانه‌های ادارات در دهه اول محرم و از ۹ تا ۲۱ شهریورماه است.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه پیش بینی ما در دهه اول بر حضور ۴۰۰ مبلغ غیربومی از قم است، خاطرنشان کرد: این تعداد تا چند روز آینده به استان خواهند رسید؛ از سوی دیگر ۲۰۰ روحانی مستقر در روستا‌ها و مناطق تبلیغی فعالیت‌های مرتبط با دهه اول محرم را پیگیر خواهند شد.

وی در رابطه با محتوای اصلی برنامه‌های تبلیغی ویژه دهه اول محرم گفت: تبیین بیانیه گام دوم و نقش مردم در تحقق مفاد آن و توجه به مقوله خانواده و تحکیم تعالی آن با توجه به اینکه شعار امسال هیأت‌ها و مراسمات سراسر کشور جمله معروف «بنفسی انت اهلی و امی» است، نکات محوری موضوعات تبلیغی محرم امسال هستند.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اقتصاد مقاومتی، خانواده، آسیب‌های اجتماعی، حجاب، جنگ نرم، تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی در برنامه‌های مبلغان است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات