۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۱۸۳۰۴
سردار کشکولی:

اقتدار ایران اسلامی به وجود مردم است

اقتدار ایران اسلامی به وجود مردم است
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان پشتیبانی مردم از نظام را مهم ترین عامل قدرت دانست و گفت: در انتخابات باید زمینه مشارکت حداکثری مردم که از مؤلفه های قدرت است، فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت در پُل هرو، سه منزل مددجویی در شهرهای زاغه و بیرانشهر و پروژه آب شرب روستای بندجوب بیرانشهر، گفت: سپاه پاسداران در محرومیت زدایی همواره به خوبی ایفای نقش می کند.

نقش مؤثر سپاه در محرومیت زدایی

وی با بیان اینکه دامنه محرومیت‌ زدایی در حوزه عمرانی و غیرعمرانی زیاد و متنوع است، افزود: سپاه همواره در مشکلات ورود پیدا کرده و خلأها را پر می کند.

ساخت دو هزار و 100 منزل مسکونی مددجویان در مناطق سیل زده از سوی سپاه

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه با اشاره به اینکه قرار است دو هزار و 100 واحد مسکونی از سوی سپاه برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در مناطق سیل زده ساخته شود، خاطرنشان کرد: از همین سازه‌های بیرانشهر پانصد تفاهم‌نامه در دیگر نقاط منعقد کرده‌ایم.

وی به فشارهای اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و ادامه داد: ایران اسلامی توانست از سراشیبی تحریم‌ها به خوبی عبور کند.

سردار کشکولی به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: اقتدار ایران اسلامی به وجود مردم بوده نه تانک و موشک، امروز دنیا به ‌دنبال وصل شدن به ما به‌عنوان یک قدرت جهانی است.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات خاطرنشان کرد: توصیه ما به کاندیداها دوری از هنجارشکنی، سیاه‌نمایی و تخریب یکدیگر است، کاندیداها باید از مخدوش کردن وحدت جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان صحبت از توانمندی ها، دوری از ایجاد ناامیدی بین مردم و عدم راه اندازی دعوای قومی و مذهبی چند توصیه مهم دیگر خطاب به کاندیداها عنوان کرد.

وی با تأکید بر ضرورت فراهم ساختن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و ایجاد زمینه رقابت سالم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ‌از مؤلفه‌ های قدرت است، قدرتی که از موشک نیز قوی ‌تر است، باید هوشیار بود تا خدشه ای به این مهم وارد نشود./9451/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات