۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۱۸۳۲۵
امام جمعه بروجرد:

مسؤولان زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند

مسؤولان زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند
امام جمعه بروجرد از دولتمردان خواست با فراهم سازی زمینه اشتغال جوانان، در برطرف سازی بسیاری از مشکلات جامعه ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با مسؤولان این شهرستان به مناسبت هفته دولت گفت: این ایام فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولتمردان به مردم است.

وی مردم را سرمایه های نظام دانست و افزود: خدمت به مردم عبادت و وظیفه است، با خدمت به موقع به مردم باید در رفع مشکلات مردم گام های استواری برداشته شود و با ایجاد امید در جامعه زمینه رشد و پیشرفت را فراهم ساخت.

امام جمعه بروجرد شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مسؤولان خواند و اظهار داشت: مسؤولان در ساده زیستی، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم باید از شهدای دولت لگو بگیرند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت تقویت رابطه مدیران و مسؤولان با مردم عنوان کرد: برای رفع مشکلات مردم باید بین مردم حضور داشت.

حجت الاسلام حسینی مهم ترین مشکل امروز جامعه را بیکاری عنوان کرد که ریشه بسیاری از مشکلات دیگر است و تصریح کرد: مسؤولان و دولتمردان با فراهم سازی زمینه اشتغال جوانان باید مشکلات جامعه را هموار سازند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم ما از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می برند، باید به فکر مردم بود و با خدمت به موقع و صادقانه در سایه اخلاص عمل از فشارها کم کرد.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت برخورد جدی با مفاسد اقتصادی تأکید کرد و گفت: این مهم سبب خرسندی مردم بوده و امید را در جامعه تقویت می کند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات