۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۱۸۳۲۷

رونمایی کتاب «فرزندپروری باکفایت»

رونمایی کتاب «فرزندپروری باکفایت»
در این کتاب والدین نسبت به خود دید تازه‌ای می‌یابند و می‌آموزند چگونه از واکنش‌های منجر به خشم پرهیز و روابط را بعد از نزاع و درگیری ترمیم کنند.
به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از کتاب کتاب «فرزندپروری باکفایت» نوشته جان فیلیپ لوییس و کارن مک‌دونالد لوییس با ترجمه سیدمهدی موسوی‌موحد روز شنبه ۹ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

نویسنده کتاب که ترجمه‌اش به‌تازگی به همت انتشارات ارجمند منتشر شده، طرحواره درمانی و تحقیقات معتبر در زمینه فرزندپروری را با تجربیات نویسندگان اثر به‌عنوان درمانگر و والد ترکیب کرده تا راهی عملی، آسان و مستدل در فرزندپروری بگشاید. مولفان کتاب، نیاز‌های عاطفی اساسی را مطرح کرده و توضیح داده‌اند چرا تأمین این نیاز‌ها برای پرورش سالم فرزندان از نظر روانی لازم است.

در این کتاب والدین نسبت به خود دید تازه‌ای می‌یابند و می‌آموزند چگونه از واکنش‌های منجر به خشم پرهیز و روابط را بعد از نزاع و درگیری ترمیم کنند و بتوانند با کودکان و نوجوانان خود رابطه‌ی مجدد برقرار کنند.

جان لوییس بنیان‌گذار و رئیس موسسه امید جهانی در سنگاپور، و مربی مهارت‌های زندگی و مشاور ازدواج است. جان و کارن هر دو عضو متخصص انجمن‌های مشاوره آمریکا و استرالیا به حساب می‌آیند. آن‌ها همچنین مشاوران رسمی انجمن مشاوره سنگاپور هستند. به‌عنوان بنیان‌گذاران رویکرد فیلم‌درمانی، جان و کارن از محتوای چندرسانه‌ای در کارگاه‌های خود در کلیسا و نهاد‌های مستقل دیگر استفاده می‌کنند و به آموزش مربیان در حوزه فرزندپروری و ازدواج در سراسر جهان می‌پردازند.

برنامه رونمایی و بررسی این‌کتاب در قالب نشست ویژه شهر کتاب، برگزار می‌شود که با حضور جان فیلیپ لوییس، مترجم اثر و امیر عسگری همراه است.

مراسم رونمایی از این‌کتاب روز شنبه ۹ شهریور از ساعت ۱۱ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات