۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۱۸۳۶۰
بختیاری خبر داد؛

بهره برداری از فاز دوم واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمان تا دهه فجر

بهره برداری از فاز دوم واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمان تا دهه فجر
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد را با قدرت و با تمام توان ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدمرتضی بختیاری در آئین افتتاح همزمان 551 واحد مددجویان کمیته امداد استان کرمان در بردسیر اظهار داشت: ساخت واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کار بزرگی بود که در زمان فتاح رئیس سابق کمیته امداد در کرمان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش این نهاد را با قدرت و با تمام توان ادامه داده و پیش می‌بریم عنوان کرد: امروز فاز دوم پنج هزار واحد مسکونی استان کرمان است که 800 واحد است نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح بسیار مفید و موثر است گفت: به لطف خداوند 5 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم استان کرمان برای مددجویان کمیته امداد ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه است واحدهایی که امروز کلنگ‌زنی می‌شود برای دهه فجر به بهره‌برداری رسیده و آماده افتتاح شود افزود: تلاش و همراهی همه دستگاه‌های استان و خیرانی که در این زمینه همکاری داشتند جای تقدیر دارد.

در این آئین حجت‌الاسلام علی‌اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر با اشاره به اینکه شهرستان بردسیر 275 شهید تقدیم نظام در دفاع مقدس کرده است اظهار داشت: همکاری و همدلی که در این شهرستان وجود دارد بسیار ستودنی است.

امام جمعه بردسیر با اشاره به اینکه مردم شهر بردسیر بنیه مالی ضعیفی دارند گفت: نیازمند است تا مساعدت و کمک‌های بیشتری به مردم شهر بردسیر شود.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات