۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۱۸۳۶۸
امیری:

اربعین فرصتی برای تکمیل زیرساخت‌های استان ایلام است

اربعین فرصتی برای تکمیل زیرساخت‌های استان ایلام است
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: اربعین فرصتی برای تکمیل زیرساخت‌های استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست مشترک قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و ستاد اربعین استان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار ایلام و مجموعه مسئولان استان ایلام در سالن اجتماعات شهید رجایی ایلام برگزار شد.

در این نشست حسینعلی امیری، با بیان خدمات انجام شده در سیل اخیر توسط دولت اظهار داشت: وحدت و همدلی مجموعه دولت و مردم منجر به خلق حماسه همدلی برای غلبه بر خسارات سیل در استان‌های درگیر با این حادثه شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در ادامه گفت: آنچه در بررسی‌های انجام شده در سیل اخیر ایلام احراز شده است، مدیریت مناسب و هماهنگ و ید واحد مجموعه استان ایلام در ماجرای سیل اخیر بوده است.

وی گفت: دولت با تمام وجود برای پرداخت خسارت سیل زدگان عزم خود را جذب کرده است و در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری، مبحث بعدی خود رابه زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام اختصاص و یادآورشد: حضور میلیونی زائران اربعین حسینی در ایلام این استان را به عنوان مهم‌ترین استان کشور در مسیر عتبات عالیات تبدیل کرده است.

وی افزود: به برکت قدوم زائران اربعین حسینی، استان ایلام در روند توسعه و رشد زیرساختی قرار گرفته است.

امیری،نگاه دولت به اربعین را نگاه استراتژیک عنوان و خاطرنشان کرد: دولت تلاش دارد با تکمیل زیر ساخت‌ها، مسیر اربعین را مهیای ورود زائران کند و در این راستا با اختصاص اعتبارات لازم در تکمیل زیرساخت‌ها توانسته ‌به این نگاه استراتژیک خود جامعه عمل بپوشاند.

وی، در ادامه از میزبانی ایلامی‌ها از زائران حسینی را مورد اشاره قرار دادو خاطرنشان کرد: مردم ایلام، افتخار میزبانی زائران اربعین حسینی را داشته و امروز در کشور و جهان به عنوان خادم زائران حسینی نامشان می‌درخشد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات