۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۱۸۳۷۸
حجت الاسلام ذوالنور:

در پناه قدرت دفاعی عرصه های اقتصادی شکوفا می شود

در پناه قدرت دفاعی عرصه های اقتصادی شکوفا می شود
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی گفت: در پناه توانمندی های دفاعی و قدرت دفاعی است که می تواند عرصه های شکوفایی اقتصادی به وجود بیاید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاع و سامانه باور 373گفت: علی رغم همه فشار های دشمن در تحریم توان دفاعی جمهوری اسلامی و صنایع دفاعی ما به حمد الله شاهد پیشرفتی شبیه به اعجاز هستیم.

وی افزود: باور 373در مقایسه با انواع مشابه خودش بسیار جلوتر و پیشرفته تر است و تا زمانی که تهدید داریم طبیعتا عقل و شرع و عرف، دفاع را برای ما تجویز میکند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه دفاع برای ما یک امر شرعی و عقلی و عرفی است، گفت: همانطور که دشمنان ما بار ها اعلام کرده اند همه گزینه ها روی میز است؛ به حمد الله عزیزان ما توانسته اند سطحی از بازدارندگی را ایجاد کنند که ریسک را برای دشمن بالا ببرند و نتواند این ایده نخ نما شده را پیاده کند و در پناه همین توانمندی های دفاعی و قدرت دفاعی است که می تواند عرصه های شکوفایی اقتصادی به وجود بیاید. اگر ما دفاع و توان دفاعی بالایی نداشته باشیم طبیعتا در ابعاد دیگر هم نمی توانیم پیشرفت کنیم .

وی در پایان تصریح کرد: مهمترین نیاز هر جامعه ای توان دفاع از خود است امروز ما به حمد الله در منطقه در دنیا حرف برای گفتن داریم. جمهوری اسلامی در منطقه در موازنه قدرت جایگاه ویژه ای دارد و اینها به برکت همین مجاهدت ها و تلاش های رزمندگان عرصه صنایع دفاعی ماست که نتیجه تلاش آنها در تجلی باور 373 به حمد الله به زیبایی خودنمایی میکند و شکوفا گشته است. بنده به ملت عزیزمان تبریک عرض میکنم و به همه حماسه آفرینان این عرصه خدا قوت وتقدیر تشکر دارم.

محمد قمین
ارسال نظرات