۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۱۸۴۰۰
ویژه اساتید و دانش آموختگان حوزوی؛

نخستین دوره جامع آشنایی با اندیشه های رهبر انقلاب برگزار شد

نخستین دوره جامع آشنایی با اندیشه های رهبر انقلاب برگزار شد
نخستین دوره جامع آشنایی با اندیشه های حضرت آیت الله امام خامنه ای با طرح «امین انقلاب» ویژه اساتید و دانش آموختگان حوزه های علمیه استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین دوره جامع آشنایی با اندیشه های حضرت آیت الله امام خامنه ای با طرح«امین انقلاب» ویژه اساتید و دانش آموختگان حوزه های علمیه استان تهران امروز در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از تلاوت آیات قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران سردار یزدی فرمانده سپاه پاسداران محمد رسول الله(ص) به ایراد سخنرانی پرداخت و با تبیین اندیشه های رهبری گفت: مهمترین ثمره انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی بود.

وی مردم سالاری دینی را خط بطلانی بر دموکراسی غربی دانست و ادامه داد: امروز دموکراسی غربی عملا با شکست روبرو شده و سیاستمداران غربی خود به این مهم اذعان دارند.

در ادامه حسین شریعتمداری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: دست استکبار در مقابل انقلاب اسلام تهی است.

وی افزود: امروز آمریکا با توصل به دروغ و خدعه به اهداف شوم خود دست یابد از این رو انقلابیون باید انگاره و تصویرسازی‌ کاذب دشمنان بر هم بریزند.

شریعتمداری ادامه داد: آمریکا شیطان بزرگ است بنابراین هر کاری که آمریکا خواست انجام دهد باید با نگاه تردید به آن نگاه کرد زیرا بنایی جز خدعه ندارد؛ اگر به آمریکا به عنوان رقیب نگاه شود فریب خوردن از او قطعی است چرا که با شیطان رقابت کردن معنا ندارد.

در ادامه حجت الاسلام خاک رنگین به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: اندیشه های رهبری بی نظیر است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات