۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۱۸۴۱۶
خطیب نماز جمعه ساری:

دولت با پرهیز از حاشیه‌ها تنها به فکر خدمت به مردم باشد

دولت با پرهیز از حاشیه‌ها تنها به فکر خدمت به مردم باشد
حجت الاسلام قاسمی گفت: دولت در سال‌های باقیمانده از عمر خود از حاشیه‌ها پرهیز کند و تنها به فکر خدمت به مردم باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر از این دو شخصیت بزرگ انقلاب به عنوان الگوی خدمت گزاری در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: باید این شخصیت‌های انقلابی الگوی همه مسؤولان در خدمت به مردم باشند.
 
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که امروز کشورمان برای پیشرفت و توسعه نیازمند چنین شخصیت‌های بزرگی است، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در نظام اسلامی افتخار بزرگی است که شهیدان رجایی و باهنر در همان مسیر حرکت می‌کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، ساده زیستی و مردمی بودن را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: امروز نیز مسؤولان ما باید با پرهیز از اشرافی گری ساده زیستی را در زندگی خود مورد توجه جدی قرار دهند.
 
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که همه توان و تلاش دولت باید در جهت خدمت به مردم و کاهش مشکلات آن‌ها به کار گرفته شود، بیان داشت: مسؤولان باید برای بر طرف کردن مشکلات مردم فکری اساسی کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مردم با مشکلات گسترده اقتصادی مواجه هستند و گرانی کمر آن‌ها را شکسته است، خاطرنشان کرد: همه عزم مسؤولان و مدیران کشور باید در جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.
 
وی با تأکید براین که دولت در سال‌های باقیمانده از عمر خود از حاشیه‌ها پرهیز کند و تنها به فکر خدمت به مردم باشد، خاطرنشان کرد: حاشیه رفتن دولت از خدمت به مردم می‌کاهد.
 
حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به حواشی‌های به وجود آمده در افتتاح مسجد جامع ساری اشاره کرد و با انتقاد از این حاشیه سازی‌ها گفت: نباید مسجد که محل عبادت و کسب معنویت است بازیچه جریان‌های سیاسی قرار گیرد.
 
وی با تأکید براین که مسجد جامع مختص به جریان و گروه خاصی نیست، بیان داشت: این پایگاه عبادی تنها متعلق به مردم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات