۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۱۸۴۲۶

وزیر صنعت، معدن و تجارت به خراسان جنوبی سفر می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت به خراسان جنوبی سفر می‌کند
وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ارشد وزارت روز شنبه ۹ شهریورماه جاری به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ارشد وزارت روز شنبه 9 شهریورماه جاری به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: دکتر رحمانی در این سفر یک روزه، صبح روز شنبه پس از حضور در مزار مطهر شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به منظور افتتاح واحد تولید پروفیل و درب و پنجره یو پی وی سی در شهرک صنعتی قاین به شهرستان قائنات سفر خواهد کرد.

شهرکی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه‌های خود از کارخانه فولاد قائنات و همچنین کارخانه منیزیم سربیشه و طرح‌های توسعه‌ای این کارخانه بازدید خواهد کرد.

وی افزود: بازدید از کارخانه کویرتایر و طرح توسعه آن، آغاز عملیات اجرایی طرح بازیافت کاغذ شرکت کاشی فرزاد و نشست با فعالان اقتصادی استان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: همچنین برای معاونین همراه وزیر برنامه‌هایی به صورت مستقل در شهرستان‌های سربیشه، درمیان و زیرکوه پیش بینی شده است./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات