۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۱۸۴۳۸
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مذاکره دیروز اقتصاد و مذاکره فردا امنیت را نشانه رفته است

مذاکره دیروز اقتصاد و مذاکره فردا امنیت را نشانه رفته است
امام جمعه همدان گفت: مذاکرات دیروز به اقتصاد کشور آسیب وارد کرد و مذاکرات فردا امنیت را خدشه دار می کند این در حالی است که آسیب به امنیت بر خلاف اقتصاد جبران پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازخورد گیری از فعالیت های دولت و رفع نواقص است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسؤولی که بتواند در عین مردمی بودن به مردم خدمت کند و فریب دشمن را نخورد می تواند ادعای خدمت صادقانه به نظام اسلامی را داشته باشد.

امام جمعه همدان ابراز داشت: در چند ماه اخیر دولت با همکاری بانک مرکزی توانسته است مشکلات بازار ارز را تا حد زیادی کنترل کند و این مساله شایسته قدردانی است اما مشکلات کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به توان داخلی اظهار داشت: بعد از برجام و بدعهدی طرف مقابل دولت به سوی شرکت های دانش بنیان متمایل شده است که امری مبارک است هر چند که باید زودتر این اتفاق می افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: انتظاری که از دولت در برابر طرف مقابل در برجام می رود این است که با قدرت و صلابت از برجام خارج شود این در حالی است که برخی از افراد با وجود همه تجربیات تلخ بر طبل مذاکره می کوبند.

وی ادامه داد: مذاکرات دیروز به اقتصاد کشور آسیب وارد کرد و مذاکرات فردا امنیت را خدشه دار می کند این در حالی است که آسیب به امنیت بر خلاف اقتصاد جبران پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: متاسفانه برخی رسانه ها در پی حاشیه سازی برای کشور و جامعه هستند تا مردم را از مسائل اصلی منحرف کنند و در جلسه رییس جمهور حضور زنان بدحجاب با پوشش نا متعارف حکایت از آن دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که مساله امروز کشور معیشت و اشتغال است و باید این امور در اولویت قرار گیرند و این در حالی است که برخی می خواهند مساله کشف حجاب چند نفر از زنان را مساله کشور نشان دهند.

امام جمعه همدان با بیان این که در برگزاری مجالس اهل بیت باید به مساله حق الناس توجه شود، گفت: برگزار کنندگان مجالس باید توجه ویژه به مساله حق الناس داشته باشند و در ساعات نامتعارف اقدام به برگزاری جلسات نکنند.

وی مساجد را رکن اساسی هیات ها دانست و گفت: همه هیات ها باید به سوی مساجد حرکت کنند و باید زمینه حضور جوانان در مساجد مهیا شود و با استفاده از سخنرانان مجرب بهره وری از مجالس بالا رود./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات